Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på forum - et hobby prosjekt

kaieivindm

Member
Hei alle,

Hiver meg i ilden for tilbakemeldinger jeg også!

For nesten et år siden satt jeg å knotet med et hobbyprosjekt, og ut av det kom denne siten opp.
Jeg er fullstendig klar over at det er mange spillforum der ute, men er gøy å prøve å ta opp kampen mot de store.

På forhånd takk!
 
Sist redigert:

erlsae

Medlem
Du har jo denne tråden: https://www.webforumet.no/forum/threads/forum.26272/

Er jo tydelig at du ikke er enig i det som blir skrevet der, men tråden hadde i mine øyne vært perfekt hvis jeg skulle startet et forum.

Hvis jeg skal ta utgangspunkt på forumet ditt, så er det første jeg legger merke til designet. Rotete, 2005-2006 ish aktig design. Nå er ikke jeg den "spill-typen", så kanskje de som spiller har andre kriterier til design enn det jeg har :)
 

kaieivindm

Member
Du har jo denne tråden: https://www.webforumet.no/forum/threads/forum.26272/

Er jo tydelig at du ikke er enig i det som blir skrevet der, men tråden hadde i mine øyne vært perfekt hvis jeg skulle startet et forum.

Hvis jeg skal ta utgangspunkt på forumet ditt, så er det første jeg legger merke til designet. Rotete, 2005-2006 ish aktig design. Nå er ikke jeg den "spill-typen", så kanskje de som spiller har andre kriterier til design enn det jeg har :)

Først, takk for at du gir tilbakemelding.

Jeg skal ikke starte forum, det sviver av seg selv sånn sett. Har gjort det en stund. Den andre tråden er jeg ikke enig pga synes det er dårlig skikk og uærlig å lage falske brukere. Min subjektive mening.

Design: du sier 2006 aktig, kan du være litt mer nøyaktig å peke på elementene som gjør du synes dette?

Takk!
 

Boo

Medlem
Fikk litt av det samme inntrykket som erlsae.

Størrelsen på barene og fargene som gir det inntrykket for meg. Det vil si størrelsen på dem er litt for tykk og overgangen mellom svart og grønt.

Bilde i bakgrunnen likte jeg, ellers er det veldig vanlig forumoppsett som er vanskelig å gi tilbakemelding på.

Uansett lykke til
 

kaieivindm

Member
@Boo takk takk for litt mer detaljert tilbakemelding.

Så vist jeg forstår deg rett, er selve barene i forumet for tykk, og du liker ikke fargene.
Og hadde de vært noe tynnere, hadde det da sett bedre ut?

Eller ville du endret fargepalletten også samtidig?

Tenkte å se om jeg fikk til et slags nytt stylesett til forumet når det nærmer seg 1 år for det nå i juni.

Kanskje jeg kan høre med dere hvilke fargekombinasjoner og oppsett dere liker på type Xenforo forum?
 

Carbo

New Member
synest siden din er riktig fin!
Litt mye med "Hei Gjest......" som poppet dobbelt opp, men ellers en ryddig og fin side :)
 

kaieivindm

Member
Som Webforumet kjørte jeg lenge på XF1, men har den siste måneden oppgradert til XF2.0 og redusert antall addons betraktelig.

Vist noen vil ta en sjekk på hvordan siden ser ut i dag, kontra oppstart kan dere gjøre det her.

Er noen ting som ikke er på plass ennå, men kommer over tid.
 
Topp