Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på Gaveland.com - Cashbackside.! PHP Sikkerhet

muffins

Medlem
Tenkte å slenge inn en liten tilbakemelding på siden din, ikke sikkerhetsgrunner og slikt, men mer designmessig ;)

Spennende konsept med et bra domene, det må jeg si! Kan nok slå an dette her :)

Logoen på siden burde midtstilles sammen med alt innholdet. Akkurat nå ender logoen opp langt til venstre. Ser også at du har lagt logoen som bakgrunnsbilde i header. Ville heller satt opp bildet i html/php filen så du kan linke til forsiden fra logoen.

Den øverste tekstboksen til høyre for logoen føler jeg er litt ubalansert. Ville heller satt den helt til høyre, slik at den glir godt sammen med de rette linjene.

Det er også noe som skurrer med fargevalg. Ville valgt en lysere bakgrunnsfarge i tekstboksene (de gule), helst hvit eller en annen veldig lys farge. Blir mer behagelig å lese teksten da :)

Ikke at jeg har registrert konto på siden, så er ikke sikker på om du har gjort noe med det her. Men anbefaler å fjerne all teksten om "Registrer en gratis brukerkonto her" osv for de som er innlogget. Men som sagt, det er mulig du allerede har fikset dette.

Alt i alt, godt jobbet med siden! Ønsker deg lykke til videre :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Takk for flott innlegg Muffins! :) (hvorfor akkurat muffins?)

Jeg valgte faktisk og sette logoen inn i bakgrunnen fordi det ble veldig dårlig i IE dersom jeg la den direkte inn i headeren, med html. Fant ikke noen løsning på det i farten, så jeg endte opp med den slik den er nå. Skal kikke nærmere på det etterhvert. Vil jo tro jeg finner en løsning som fungerer bedre.

Morsomt du ville nevne det med tekstboksen der oppe til høyre i header. Tanken var at den skulle skille seg litt ut slik at besøkende faktisk skulle se den, og lese innholdet i den. Det er jo litt slik i Norge at om alle andre gjør det, så er det jo ikke noe farlig og prøve selv... Om jeg flytter den på linje med innholdet under er jeg usikker på. Må tenke litt på den altså.

Hvit? Bakgrunnsfarge på boksene mener du? Humm... Nja, hvit er dumt tror jeg, men jeg skal absolutt se på litt lysere alternativer.

Tekst for innloggede brukere er ganske anderledes ja. Straks man er innlogget vil man få bort alt som handler om registrering og heller få frem tekst om "what to do now?" osv. Om innloggede brukere finner noe informasjon om og registrere en brukerkonto vil jeg tro det kan ha gått litt kjapt i svingene.

muffins skrev:
Alt i alt, godt jobbet med siden! Ønsker deg lykke til videre siden
Takk for det. :)

Edit, tenkte jeg kunne nevne at dere som registrerte en brukerkonto der inne for noen dager tilbake nå er tatt bort. :)
 
Sist redigert:

muffins

Medlem
Takk for flott innlegg Muffins! :) (hvorfor akkurat muffins?)

Hehe, godt spørsmål! Var vel en blanding av trøtthet og dårlig fantasi når jeg registrerte meg her på forumet. Så nei, det er ikke pga at jeg elsker muffins eller noe slikt :p


Hvit? Bakgrunnsfarge på boksene mener du? Humm... Nja, hvit er dumt tror jeg, men jeg skal absolutt se på litt lysere alternativer.

Jepp, det jeg mente. Kan nok være individuelt hva folk foretrekker, men sånn generelt er det mest behagelig for øyet å lese svart tekst på hvit/lys bakgrunn.

Hvis du er villig til å teste, så kan jo en mulighet være å ha en litt annen bakgrunnsfarge på siden generelt (body), og heller teste ut med helt hvit bakgrunn der du har tekst. Bare et forslag som går ann å testes ut ;)

Tekst for innloggede brukere er ganske anderledes ja. Straks man er innlogget vil man få bort alt som handler om registrering og heller få frem tekst om "what to do now?" osv. Om innloggede brukere finner noe informasjon om og registrere en brukerkonto vil jeg tro det kan ha gått litt kjapt i svingene.

Akkurat hva jeg tenkte på. Er mange som ikke tenker over det når de utvikler sider, så det er bra at du hadde på plass :D
 
Topp