Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på Helsedoktoren.no

Atlas

Medlem
Som nevnt i en annen tråd har jeg nylig startet en ny helsenettside - Helsedoktoren.no
I første omgang blir det publisert en masse artikler om helse, sykdommer, symptomer og kost.
Etter hvert er det meningen der også skal være et debatforum og en spør legen funksjon.
Men inntil siden er etablert konsentrerer vi oss om å få en masse gode artikler publisert.
Vil veldig gjerne høre hva dere synes om siden og ha kosntruktiv kritikk?
Har dere foreslag til hvordan jeg kan øke trafikken? Jeg har mulighet for Nyhetsbrev - ville det være en ide?
Andre forelsag?
På forhånd takk!!
Atlas
 

webpiken

Medlem
Det første som slo meg er at dere bør ha et bedre bilde av legen her:
Hvem er vi? - Helsedoktoren.no

På en slik side må man jo skape tillit til at innholdet er pålitelig, og det bildet så litt skumt ut.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Bildet må være et annet OG i bedre kvalitet. Fyren så jo ut som en øksemorder eller som et forstyrret medlem i en sekt..

Forøvrig ryddig grei side uten nevneverdige nyvinninger. Det er ikke kreativt, det er ikke tenkt "utenfor boksen" - men det er vel heller ikke meningen. Dette skal vel være informativt, og det er den jo.
 

Atlas

Medlem
Bildet må være et annet OG i bedre kvalitet. Fyren så jo ut som en øksemorder eller som et forstyrret medlem i en sekt..

Forøvrig ryddig grei side uten nevneverdige nyvinninger. Det er ikke kreativt, det er ikke tenkt "utenfor boksen" - men det er vel heller ikke meningen. Dette skal vel være informativt, og det er den jo.

Har fjernet bildet inntil jeg får et bedre!
Vil det virke bedre om legen har legefrakke på?
Jeg vet det ikke er så kreativ eller nytt på siden.
Konseptet er seriøst og oversiktig informasjon på en måte som skulle være lett tilgjengelig og forståelig for alle.
Ellers forslag til design, innhold, økt trafikk, nyhetsbrev eller annet??
 

picxx

Well-Known Member
Bilde av lege som faktisk behandler en pasient er topp! :)
 

testdriver

Ha det bra..
Ang bildet av snill hudkreft. Mange som er litt følsomme når det kommer til slike bilder... Bounce rate vil sikkert være litt høyere enn nødvendig med det på forsiden.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Siden er veldig "tynn" om du skjønner hva jeg mener... prøv å gjør den bredere... folk flest har MINST 1024x768 oppløsning idag, mangen har ofte høyere oppløsning også, og da blir designet ditt veldig "tynt".
 

testdriver

Ha det bra..
Tenkte på "Ny norsk uavhengig legetjeneste". Det skal vel egentlig være "Ny, norsk, uavhengig legetjeneste"?

En annen ting er adsense-reklamene. Får du kjørt en form for kvalitetssikring der? Utrolig mange jallaprodukter du sikkert ikke vil assosieres med.
 

Atlas

Medlem
Tenkte på "Ny norsk uavhengig legetjeneste". Det skal vel egentlig være "Ny, norsk, uavhengig legetjeneste"?

En annen ting er adsense-reklamene. Får du kjørt en form for kvalitetssikring der? Utrolig mange jallaprodukter du sikkert ikke vil assosieres med.

Ja - grammatisk sett er det vel korrekt ved kommaer. Jeg synes bare det virket bedre uten kommaer.
Angående Adsense. Nei det har jeg faktisk ikke tenkt på. Er det mulig med Adsense og filtrerer bort den type reklamer man ikke ønsker??
 
Topp