Tilbakemelding på kredittkortside

En tråd i 'Tilbakemeldinger' startet av Erlend, 16 Mar 2012.

1. Erlend Medlem

Ønsker tilbakemeldinger på Kredittkortguide. Skal pusse den opp, og tar i mot alle tilbakemeldinger.

2. Erlend Medlem

Headeren skal forandres når siden skal oppdateres. Skal også få lagt inn "relaterte artikler". Noen som har andre tips?

3. Bransje

Bransje DaddyO

pssst,, sjekkk pm...

4. Erlend Medlem

Oppdraget er gitt bort til en annen.

5. Bransje

Bransje DaddyO

den er good

6. Erlend Medlem

Ingen som har noen tilbakemeldinger å komme med?

7. OldHP Medlem

for faen man må ha logo, er en grunn til at bransjer bruker fine damer som markedsføring.

8. Erlend Medlem

Haha, det kommer en logo :p

9. Erlend Medlem

10. OldHP Medlem

Fin farge...

11. Erlend Medlem

12. Travellingman

Travellingman Nettgrunder

Har stemt, så det funker.

13. zapotek

zapotek Medlem

Jeg ville ha droppet jukset med rich snippets om jeg var deg. Tror G kommer til å slå hardt ned på dette snart, systemet slik det er idag misbrukes over en lav sko på webben. Det er ikke så vanskelig å lage en algoritme som siler ut alle sider hvor snittratingen på stjerner ligger mellom f.eks. 4,7 og 5. Trenger ikke å være atomforsker (webforsker?!?) for å skjønne at det siste innlegget der ikke har fått 4,9 i snitt og 46 stemmer.

Kort sagt, jeg tror det er en kortsiktig strategi som før eller siden biter webmasteren i rumpa.

14. Erlend Medlem

Haha, mine metoder er ikke noe verre enn konkurrentene ;)

15. Speca Medlem

Hva angår kredittkort, og det som skal ranke på kredittkort, så burde alle ha gjort noe slikt design som kredittkortet.com

Kredittkort - sammenlign og finn beste kredittkort

Hvis man har sett på den siden der en gang, så er det svært få andre kredittkortsider i landet som har noe å stille opp med. Det må isåfall være KredittkortGuiden.com | ForbrukslÃ¥n og Kredittkort og Kredittkort - Sammenligning av de beste kredittkortene i Norge

Resten er jo bare blogger, ikke noen med særlig sammenligning. Jeg skjønner ikke at det er mulig å tenke blogg når man skal sammenligne kredittkort. Selv ville jeg hatt en tydelig analysedel, og en tydelig bloggdel. Analysedelen på root av siden, mens bloggen på f.eks domene.com/blog.

Del denne siden