Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på logo kladd

sKrud

Meget sliten student
Hei

Holder på å får laget et nytt design og logo til spillenett.no

Å i den forbindelse har jeg nå fått første skisse av en ny logo til siden.. Hva synes dere? Her er det bare å fyre løs og gjerne gi forslag på ting dere kunne se for dere i en logo for en spillside.

logo-spillnett.jpg


Alle tilbakemeldinger og forslag blir belønnet med ryktepoeng..

Edit: Husk at dette er en kladd...å slå derfor ikke hardt ned at det ikke er brukt farge osv...
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Jeg likte den første best egentlig.

Det jeg ser for meg er den i fine farger, med spillfigurer som springer og klatrer rundt omkring på logoen.

Nr.2 ble for kjedelig og nr.3 ble for "usynlig"
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Jeg har vell ingen forslag til ny logo. Men det som er viktig med logoen til Spillnett er at den må være oppsynsvekkende, folk skal huske denne logoen, de må tenke "aha, spillnett ja, den siden skal jeg huske" eller om de ser reklame for spillnett "ja, der har jeg vært før, må innom en tur til" :p

Hvertfall min mening siden det er 15 spillsider på dusinet på nettet;)

F.eks:
(dette er logoer jeg synes er bra)

game_logo.gif

Her har de en veldig enkel logo egentlig, men den er "leken" og sitter godt i hukommelsen min.

mindjolt_logo.jpg

Denne logoen er egentlig ikke spesielt god etter min mening, men de har vært veldig flinke på å markedsføre logoen, så det er en logo jeg kjenner godt igjen

Veldig mangen av flashspill nettstedene rundtomkring har jo helt elendige logoer for å være ærlig:
http://www.flash-games.net/images/logo.jpg
http://www.flasharcade.com/img/logo.gif
For å nevne et par.

Det du gjerne bør gjøre er å lage et ikon i logoen som står for hva siden din omhandler, og ikke kun navnet. Den første logoen du har der er veldig god å ha til kun navn, men de andre logoene forbinder jeg ikke med nettspill i det hele tatt.

(Der var et litt utvidet syn på det fra meg) hehe

[OFFTOPIC: Til Admin/mods: Hvorfor er det begrensing på antall bilder i en post? teit]
 

testdriver

Ha det bra..
Så på dem i 3-5 sekunder, akkurat som fremtidige besøkende vil gjøre. Umiddelbare tanker:

#1 Fin, men den har jo orddelingsfeil!
#2 Navnet kommer godt fram, men jeg føler ikke at logoen gir meg noen assosiasjoner til spill og moro.
#3 Her ble jeg sittende litt lengre og lure på hva det faktisk var.. Er jeg litt rart skrudd sammen, eller er det 'halen på grisen' det kan ligne på?

I utgangspunktet synes jeg #1 var finest, men pga orddelingsfeilen stemmer jeg for #2. :)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Så på dem i 3-5 sekunder, akkurat som fremtidige besøkende vil gjøre. Umiddelbare tanker:

#1 Fin, men den har jo orddelingsfeil!
#2 Navnet kommer godt fram, men jeg føler ikke at logoen gir meg noen assosiasjoner til spill og moro.
#3 Her ble jeg sittende litt lengre og lure på hva det faktisk var.. Er jeg litt rart skrudd sammen, eller er det 'halen på grisen' det kan ligne på?

I utgangspunktet synes jeg #1 var finest, men pga orddelingsfeilen stemmer jeg for #2. :)

Hva er det du mener er orddelingsfeil på den ??
 
Topp