Kjapp og trygg hosting for Wordpress

tilbakemelding på mobilmobil.net

Grobbie

Medlem
Hei,

Det er med ydmykhet jeg spør om tilbakemeding på siste prosjektet mitt mobilmobil.net som jeg har holdt på å knote med i noen mnd nå.

Siden kjører wordpress og er klar over at enkelte formuleringer kan virke litt klønete. Hensikten med siden er at den skal virke som en litt anderledes nettsted i motsetning som andre info-sider. Fra siden ble opprettet er det blitt opprettet 59 innlegg hvor jeg har prøvd å holdt fokus på å ha minst 5 innlegg i uken.

Mitt mål med prosjektet er at folk også skal komme tilbake igjen til siden og tar gjerne i mot tips som kan gjøre at jeg når dette målet. Som dere ser har jeg på siden spill, nyhetsbrev, mulighet for kommentering og tilbakemelding pr mail på kommentarer og dermed forsøkt å holde en uformell tone.

Takk på forhånd for tilbakemeldinger, skal prøve så godt jeg kan å ikke bli lei meg :)

siden er altså: mobilmobil.net
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hva er det du har gjort på i noen mnd egentlig? Mener du at du har driftet nettstedet i noen mnd, eller har du brukt noen mnd på og bygge nettstedet? Jeg tenker jo at du sikkert har driftet det noen mnd med tanke på at du bruker Wordpress og et gratis theme uten noen synlige endringer.

Vel.

1: Kutt ut denne twingly-horinga. Det var litt i meste laget. Du burde klare og komme med noe mobilrelatert innhold uten og kjøre inn Twingly på hver eneste artikkel du skriver når du driver et nettsted om mobiltelefoner.
2: Hvorfor står det " Subscribers" oppe i høyre hjørne?
3: Nyhetsbrev. Hvorfor det? Hva sender du meg? Reklame? Nye poster? Jeg vil gjerne ha noe informasjon om hva du sender meg før jeg melder meg på, og tro det eller ei, jeg finner ikke nettsiden som pålitelig - Og derfor vil jeg også få informasjon om at ikke min epostadresse blir misbrukt. (nå, jeg kaller deg ikke svindler eller noe, jeg bare prater rett ut sett fra en tullball sine øyne.)

Annonsen du har i headeren likte jeg ikke. Jeg likte den svært lite. Hehe, jeg likte den så lite at jeg nesten vurderte å trykke på den for å komme meg vekk. Kanskje det hadde vært bra dersom alle hadde tenkt samme tanke. :D (har du vurdert annonser i content istedenfor?)

Du kunne fått arkivet lenger opp i sidebaren. Og plassere navigeringen for nettstedet under unødvendig søppel som "Besøkende" syns jeg var dumt.

Hvilken nytte ser du i "mobilmobil på Facebook" og "Besøkende" i sidebar? Dette er to elementer som ikke gjør noe annet enn og føre dine besøkende bort fra nettstedet ditt, da spesielt denne fra Facebook. Om du absolutt vil ha de to der, få dem nederst, og ha linkene som holder til nettstedets navigasjon over dem.

Nå fortjener jeg en smell her fordi jeg var så direkte med alt jeg sa. Beklager det. Ikke meninga og være frekk på noen måte altså. Jeg bare har en av mine "si-ting-rett-ut" dager i dag, så får jeg jo så absolutt håpe på at ikke det ender opp med noen sure miner noen steder. :)
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Hmm..

får en 403-side bare..

Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
 
Topp