Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på nettbutikk - salg av kun et produkt

Loberg

New Member
Hei.

Lurte om om noen her inne kunne gi meg noen tilbakemeldinger på nettbutikken vår?
www.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.no

Vi oppretter nettsiden sommeren 2015, men har nylig gjort en oppussing av den. Kjøpsprosenten ligger på rundt +- 1% og det meste av trafikken kommer gjennom mobil (fra Indtagram).

Plan framover:
- Få på plass en video som viser hvordan man bruker produktet

Hva tenker dere om siden vår?

På Forhånd Takk!
 

Johan

Medlem
Nå er jeg ingen ekspert, men jeg kjøper ALDRI fra noen der det ikke fins adresse, orgnummer eller telefon.
Syns siden er fin, men når jeg kommer til der jeg skal velge mellom paypal og kort kjenner jeg at jeg blir skeptisk. Den virker veldig amatørmessig. Ville fikset den slik at all kjøpsinformasjon gies inn på en side.
 

Loberg

New Member
Nå er jeg ingen ekspert, men jeg kjøper ALDRI fra noen der det ikke fins adresse, orgnummer eller telefon.
Syns siden er fin, men når jeg kommer til der jeg skal velge mellom paypal og kort kjenner jeg at jeg blir skeptisk. Den virker veldig amatørmessig. Ville fikset den slik at all kjøpsinformasjon gies inn på en side.

Takk for tilbakemelding! Da har jeg lagt inn adresse og orgnummer. Valgt å legge det inn i footeren(?).

Det du nevner om PayPal er det jeg og har hatt en mistanke om at flere kunder er enige i. Har brukt Unbounce nå, så tenker å bytte leverandør for å få på plass en annen løsning på betalingen.

Noe annet noen som bør nevnes? Tenker "FAQ" seksjonen kan virke rotete, tips til hvordan den kan utformes?
 

T SL

Active Member
- Jeg synes designet ser amatørmessig ut. Klumsete store knapper
- Ingen sterk CTA på toppen. "Bestill" ... Ok, men hvorfor? Få inn noen selling points
- På en så kort side ser jeg ikke behover for å sløse plass på en meny som bare lenker til anker på siden. For lengre sider er dette bra for brukeren, men her gir du inntrykk av at det er flere undersider.
- Du bør fikse en del elementære SEO-feil, dersom du har ambisjoner om å ranke siden i Google og ikke bare med sosial trafikk.

Disse er finere synes jeg

www.tannbleking.no
www.dentasy.no
 
Sist redigert av en moderator:
Topp