Kjapp og trygg hosting for Wordpress

tilbakemelding på nettbutikk

Sist redigert:

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Ja, headeren står ut veldig i forhold til hvit bakgrunn.
Men jeg ser den også kommer ut på utskriften og koster en del blekk da.

Også den gule boksen med info om sikker betaling er rimelig stygt. Hva betyr "100% garanti" (jeg har akkurat lært meg forskjellen mellom garanti og reklamasjonsrett).

Listen på maskinene blir litt lang - kanskje dele opp med en type (officejet/inkjet/etc)?

Og så dropper jeg ut når jeg skal opprette en konto (det sto noe om dette også på sitepoint for ikke så lenge siden).
 

zapotek

Medlem
Den headeren må du bare bytte ut med en gang. Greit at du har mange filter installert i Photoshop, men du trenger da ikke bruke alle på en gang ;)

Ta en titt rundt på andre suksessfulle nettbutikker hvordan deres grafiske profil er. Det viktigste er at nettbutikken din ser seriøs ut. Så bruk klare tydelige fonter og minst mulig jallaeffekter.
 

Christian

Medlem
Blekkekspress.no er ledig. Express er ikke noe Norsk ord, så jeg vil anbefale deg å bytte til blekkekspress.no.
 

zapotek

Medlem
Logoen ser forstatt veldig 1997 ut. Kutt ut 3D effekten, gradient effekten og dus ned drop shadowen noe. Ville også gjort den mindre.
 

Fredrik

Medlem
Jeg tok meg den frihet å lage et forslag til hvordan du kunne gjort det. Hvis du vil bruke den så er den din mot en link tilbake. Synes liksom siden din mangler litt farger og er litt lite sprek.
 

Vedlegg

  • Header06.18.091 copy.jpg
    Header06.18.091 copy.jpg
    61,3 KB · Sett: 34

svarstad

Medlem
har prøvd å legge inn logo fra heltsikker. du har også fått link til siden din under linker.

dropdown hadde ikke vært dumt, men vet ikke om jeg får det til i oscomerce.

hva syntes folk om fargevalget? hvilken farge på bakgrunner osv?
 
Topp