Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på nettside ønskes

antidote

Medlem
Stilig idé! Skal bli gøy å følge med på det framover. :)

Over til nettsiden: Jeg ville gjerne hatt med noen flere bilder og kanskje facebook-liker knapp. Blir litt grått uten. På forsiden ville jeg fjernet spørsmålstegnene som er i samme farge som logoen, blir tungvin gjentagelse. Jeg ville også økt fokus på tippereultatene på forsiden. Det er jo dét som skal stå i fokus - ikke hvorfor siden er laget?

Lykke til videre, flott domene.;)
 

Bjørnar

Gründer
Takk for tilbakemelding!

Du har helt rett. Jeg skal gjøre om på forsiden, den er ikke ideell. Takk for innspill!

Forøvrig kan jeg nevne at nettsiden er bygget på WordPress, og temaet er et noe hacket tema fra ThemeZee, tror det heter ZeeNoble.
 

Bjørnar

Gründer
Morn igjen,

Noen flere med tilbakemeldinger? Har fikset litt på forsiden, samt også lagt ut tippekupongen (og pausekupongen).
 

Bjørnar

Gründer
Total meltdown hos kilden til lottotallene siste døgnet, men nå er det i vater igjen, så de siste 24 tmene har det ikke vært spesielt imponerende. Jeg jobber med å lage en egen plugin for å vise info fra Norsk Tipping for å unngå slike ting i fremtiden.
 
A

aabbcc

Guest
Litt "kjedelig" forside. Det var bare masse tekst, som ingen egentlig har noe interesse av å lese. Dersom man går inn på denne siden så er det vel for å raskest mulig finne riktig resultat. Det er egentlig 6 tabeller du har, og det hadde du faktisk hatt plass til på forsiden, så slipper man å trykke noe ekstra i det hele tatt. De generelle tekstene under tabellene på hver side, hentet fra wikipedia, er det vel ingen som kommer til å lese. En kul feature kunne kanskje vært at man kunne taste inn det man har spilt også sjekker siden din om det er noe gevinst.

abc
 

zapotek

Medlem
Litt "kjedelig" forside. Det var bare masse tekst, som ingen egentlig har noe interesse av å lese. Dersom man går inn på denne siden så er det vel for å raskest mulig finne riktig resultat. Det er egentlig 6 tabeller du har, og det hadde du faktisk hatt plass til på forsiden, så slipper man å trykke noe ekstra i det hele tatt.

abc

Han kunne ha lagt alt på en side ja, men da hadde han gått glipp av muligheten til å rangere på søk på de ulike spillene.
 

Bjørnar

Gründer
Det er korrekt at det er på hver sin side for å rangere bedre på aktuelle søkeord. Det er også grunnen til at det er litt standardtekster fra Wikipedia, det er neppe noen andre enn søkemotorer som leser det.

Takk for tilbakemeldinger, og jeg er langt fra uenig i at forsiden må spices opp litt. Skal få noen til å gå gjennom den og komme opp med noe nytt.

Artig tips du kommer med ang om man har vunnet!
 

Bjørnar

Gründer
Nei, det er selvsagt korrekt. Det kommer, men er ikke prioritert før jeg har funnet meg en bedre kilde for å hente data fra, for det er sinnsykt ustabilt der jeg henter nå :-(
 
A

aabbcc

Guest
Jeg var inne på bloggen din nå, kult prosjekt - en nettside i måneden er et tøfft prosjekt, skal bli artig å følge med og se hva du får til.

abc
 
Topp