Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på nettside - markedsundersøkelse på nett

Stargate

Medlem
Hei
Jeg ønsker svært gjerne tilbakemelding på nettsiden Triaba Panel Norge - Home. Jeg vil i løpet av uken opprette siden på .no domene, samt at det lanseres et panel i Sverige med adressen triabapanel.se (samme design som den norske siden)

Nettsiden tilbyr betalte markedsundersøkelser (samme type panel som biip, start og dagbladet har).

Jeg registrerer at det er ganske stor trafikk på siden, men få som melder seg inn. Betalingen er standard sats (mellom kr 4 og 28, dvs du blir på ingen måte rik og ikke lokker jeg med det heller.)

Hvis dere har noen tips til utvikling av siden, mottas disse med takk

Frode
 

Stargate

Medlem
Jeg må nok leve med designet en liten stund til jeg får råd til å utvikle siden. Inntil da må jeg se etter de enkle grepene som jeg selv kan gjøre.

Kjenner du til noen som utvikler nettsider og som ikke er spesielt dyre?
 

Stargate

Medlem
hmmmm.... Du har ikke link til en side som er utviklet vha QTS sitt verktøy?

Jeg har forsøkt flere ulike leverandører; dinwebside.no som har hatt store problemer og skapt enorm frustrasjon hos undertegnede, vistaprint som registrerte .com domenet på seg selv (!!) og nå one.com som leverer .se siden. Dagens leverandør av den svenske siden har så langt vært bra. Jeg valgte derfor å overføre .no domenet til dem.
 

picxx

Well-Known Member
Tilbyr ikke cint.com egne whitepages du kan bruke?
Siden din fremstår som ekstremt kjedelig og er neppe en side jeg ville sett over to ganger.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg syns også dette her fremkommer som kjedelig. Ikke bare er designet kjedelig, men også måten du forklarer hva panelet er for noe. Du har altfor mye tekst. For de fleste holder det og lese "Tjen penger på og fullføre undersøkelser fra våre sponsorer," mens noen gjerne også vil ha mer informasjon. Den informasjonen det fåtallet leter etter kunne du ha lagt inn på en synlig link istedenfor alt sammen på fremsiden.

fra nettsiden skrev:
"Gjennom å delta i Triaba Panelet påvirker du fremtidens produkter, tjenester, miljø, politikk m.m. Hjelp oss med å skaffe fram verdifull informasjon om trender og ideer gjennom å bli medlem i panelet."

Det er jo absolutt greit nok, men hvor mange tror du bryr seg? De fleste som fullfører undersøkelser gjennom slike panel gjør det fordi de kan tjene penger på det. Om de sørger for at det blir slutt på salg av sigaretter i Nigeria tror jeg bryr de fleste midt bak.

Ellers vil jeg jo tro at de som faktisk registrerer seg slik det er nå er mennesker som engasjerer seg unormalt mye. Ville anbefalt at du tar en titt på dine konkurrenter sine nettsider for og få litt inspirasjon. Det kan jo også være greit og ha litt tanker i hodet om du tar kontakt med noen som vil bygge opp noe bedre til deg.
 

Stargate

Medlem
Hvis jeg forstår dere rett bør jeg redusere omfanget på teksten (og da spesielt på fremsiden), sprite den litt opp for å fange oppmerksomheten til folket.... Utfordringen er å gjøre det på en slik måte at panelet ikke blir seende useriøst ut. Jeg får starte med å redusere omfanget på tekst og se om det hjelper.

Cint tilbyr egne whitepages - og i triabapanel.no er dette sydd inn i nettsiden via fanen innmelding. Som du ser er imidlertid Cint sin side tilpasset triabasiden sitt utseende (og vil etter det jeg forstår av dere være noe "kjedelig").

Når det gjelder bruk av QTS som verktøy, må jeg vente litt før jeg prøver det. Jeg må enkelt og greit få inn litt penger på de etablerte panelene i Norge og Sverige. Jeg har imidlertid registrert domene i danmark og i storbritania for å åpne panel der i løpet av høsten/vinteren -og det er aktuelt å teste ut QTS. Jeg har 4 nettsider i drift per i dag og har 3 forskjellige leverandører........

Jeg tester ut på .no - takk for innspill så langt!
 
Topp