Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på nettsted

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hadde logoen vært litt mer moderne hadde den vært ganske digg iallefall, får en liten paint-følelse av å se på den (hakkete).. Ellers synes jeg siden var litt rar, ligner litt på sånne som man laget for flere år siden :p

Synes igrunn du kunne spart deg for de animerte gif-bildene også :p
 

OldHP

Medlem
OK

Takk for svar.

"Ellers synes jeg siden var litt rar, ligner litt på sånne som man laget for flere år siden"

Ja du har nok rett i at den ser litt.. død ut..om det er det du mener.
 
Jepp. Men du burde kanskje linke logoen tilbake til forsiden også? Men kan vel i samme slengen legge til at jeg likte hvordan hver enkelt review-side var..
 

OldHP

Medlem


tok jeg vekk (edit: alle utenom en) gif bildene som du anbefalte. Syns det såg mer proft ut nå ja. Har linket til hovedsiden på logoen bare på første side. Får se om jeg legger opp link på de andre etterhvert.

"Men kan vel i samme slengen legge til at jeg likte hvordan hver enkelt review-side var.. "
Takk for den.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Jeg liker sorte sider igjen, og det er min subjektive mening.
 

picxx

Well-Known Member
Et ærlig svar - Design messig som en B film med Chuck Norris. Jeg ville slettet hele siden og startet på nytt.

90% av amerikanere (utelukker de som leser engelsk) foretrekker slike sider kontra web 2.o sider i dag. Kanskje flere også gjør det? eller er det slik at noen blir "tvunget" til å like det?....hmmmmm....
 

Ståle

Medlem
90% av amerikanere (utelukker de som leser engelsk) foretrekker slike sider kontra web 2.o sider i dag. Kanskje flere også gjør det? eller er det slik at noen blir "tvunget" til å like det?....hmmmmm....

Hvor har du dette tallet fra?
 
Det kommer sikkert litt an på hva slags innhold som er på siden? Trenger jo ikke en 'fantastisk' side hvis man skal anmelde filmer som er basert på sanne historier? Er jo tross alt ganske begrenset hvor mye innhold som skal på siden
 

OldHP

Medlem
Er dette en statisk side skrevet i html?

Nei. Siden er laget med det eldgamle programmet claris homepage editor 3.0 :p UTEN lisens brukt bare under free trial med litt tilbakesetting av datoer her og der.;) Edit: Statisk, ja, om det menes at jeg må (om jeg skulle skifte noe på menyen) forandre alle html sidene.
 
Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
Hvor har du dette tallet fra?

Husk at 74% av all statistikk bare er funnet på, sånn der og da:)

On-topic; helt ærlig; brutalt ærlig; mer ærlig får du det ikke;

G-R-U-S-O-M-T

Sammenlignet med TV-sporten, så er denne siden omtrent som å bytte ut den vanvittig hotte Anne Rimmen med Moskva-Marit - som i all ærlighet jo ville vært en massivt brudd på menneskerettighetene.

Du har kort sagt laget en side som kvalifiserer for paralympics.

Positivt: Det kan jo hende, uten at jeg tror noe på det selv, at siden er effektiv i forhold til å tjene penger. En sånn typisk "la-meg-klikke-på-en-annonse-for-å-komme-meg-til-helvete-bort-herfra" side.

PS! Beklager eventuell flåseri i denne posten. Har spist noen svært sterke smertestillende. Er dritings.
 

OldHP

Medlem
Lol

Ja det var litt av en kritikk.. Jeg, uten å vite enda sikkert, vil anta at de besøkende er litt opp i årene noe som tar vekk litt av presset med å måtte ha en "moderne og flott side".. Takk for ærligheten. :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp