Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på ny hjemmeside

Jeg syntes designer var fint og stilrent. Det eneste jeg ikke likte 100% var logoen din, vanskelig å sette fingeren på akkurat hva det er. Selve logoen er fin, men mulig at det er bakgrunnen bak som er feil.

Ellers så burde du vel ha alt="noeher" på alle bildene dine?
 

adeneo

Medlem
Når det kommer til koden så ser alt ryddig og greit ut synes jeg.
Jeg ser dessverre ikke noe favicon?

Du bør også deaktivere eTags og sette expires i .htaccess.

Når det kommer til ting som er litt mer smakssak så mener jeg jQuery heller kan linkes inn fra Google's API, ettersom mange sider allerede gjør dette, og det er svært sannsynlig at besøkende på siden din allerede har denne versjonen i cachen på nettleseren istedet for å måtte laste ned din versjon fra din server.

En annen ting er at helvetica er en lisensiert font som svært mange pc brukere ikke har på sin maskin, og du kunne også her brukt en font fra Google istedet for å satse på at besøkende har helvetica, eller du kunne bare greid deg med arial, ettersom den er tilnærmet lik, og det blir kanskje litt unødvendig å sette så mange "fallback" fonter, selv om du tydeligvis vil at mye av siden skal være i "helvetica neue".

Når det kommer til designet så er mitt førsteinntrykk når jeg kommer inn på siden at her er det en homofil hyggelig nordlending som skal hjelpe andre homofile med et "enklere liv".
Først når jeg leser litt så ser jeg at du faktisk driver med rådgivning for å hjelpe andre å bli sett på nettet og lagt merke til i sosiale medier, og således så virker siden litt "lite synlig", og veldig "standard" for meg når man skal hjelpe andre med nettopp det å skille seg ut på nettet.
Nå er det slik at noen liker mora og noen liker sønnen, men jeg synes alle bildene av deg på forsiden blir litt vel mye, og de to nederste til venstre er nesten like, mens hovedbildet og det ene nederste bildet er like.
Jeg hadde kanskje heller sett at noen av de bildene hadde blitt byttet ut med noe som var "internett-relatert" eller lignende, uten at jeg er kreativ nok til å komme med noen forslag, men ihvertfall at det var noen bilder som symboliserte litt mer hva du driver med, og ikke bare en haug med bilder av deg personlig.

My 2¢
 

picxx

Well-Known Member
Siden: mycket bra...

Budskapet: Jeg har prøvd "one man hostingselskaper" før... hva skiller deg fra dem?

Hvorfor ikke "go corporate" istedet for å bli enda mere personlig?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Budskapet: Jeg har prøvd "one man hostingselskaper" før... hva skiller deg fra dem?

Vet ikke hvilke du har prøvd, men jeg styrer altså ikke hostingen selv. Alt teknisk er det Solidhost som står for, og skulle jeg få en stein i hodet så vil mine kunder bli "ordinære" kunder av Solidhost. Sikkerheten er derfor god, og jeg vil anta at det er dette som skiller meg fra andre one-man-hostingselskaper.

Forøvrig er det ikke selve hostingen som er fokus. Det er min misjon om å gjøre kundenes liv enklere som er fokus. Det betyr bl.a at de kan ringe meg for hva som helst, og få gjort de endringene de ønsker. Og det er det ikke mange som tilbyr.

Hvorfor ikke "go corporate" istedet for å bli enda mere personlig?
Fordi som "corporate" blir jeg en av mange. En liten fisk i en stor dam med mange fisker. Derfor markedsfører jeg min egen person, for å være unik. Det finnes mange hostingselskaper, men bare EN Peter Andre Jensen.

One-man-shows er høyt aktet i den nisjen jeg henvender meg til, fordi den personlige tilnærmingen gir egenart og trygghet. For min nisje er selskaper med ørten supportarbeidere og ditto lenger avstand mellom kunde og selskap diskvalifiserende.
 
Topp