Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på nytt konsept for bloggere

peterandrej

pensjonert moderator
Har jobbet litt med et nytt konsept for bloggere, kallt Myblogg.no - som i grunnen bare skal være en spesialisert hostingtjeneste for bloggere. Nothing more, nothing less.

Anyway, prøver jo å nå andre grupper enn geeks med dette - så da prøver jeg bruke humor som virkemiddel litt. Men så er det jo sånn at det JEG synes er morsomt, kanskje ikke er det for andre.

Så... var dette morsomt? teit? gørr? trasig?

Første tanken som slår deg når denne siden er...?

Takknemlig for enhver tilbakemelding på hva det skulle være.

Update: fit** da. Bildet hadde jeg bare hotlinket fra twitpic. Det gikk til helv**** dessverre. Men du kan se siden her:
MyBlogg.no

Sorry.


attachment.php
 

Vedlegg

  • 25372132.jpg
    25372132.jpg
    8,9 KB · Sett: 191
Sist redigert:

Knut

Medlem
Veldig grei informasjon. Må være idot for ikke å skjønne poenget. Men humoren vet jeg ikke om jeg fanget opp...
 

Travellingman

Nettgrunder
Det er jo etterhvert maaange bloggere i Norge og jeg tror dette kan bli ett bra tilbud! Men det som er litt vanskelig er vel å få kunder som i dag bruker gratisblogger over til å bruke en betalt tjeneste?
Kanskje burde innstegsmodellen være litt billigere?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Sorry gutter, men bildet jeg hadde lagt ved var plutselig blitt borte.. så da skjønner jeg jo hvorfor dette ikke skjønte humoren. Så jeg slettet noen av innleggene deres som jo bare var basert på misforståelser.

Men sjekk siden her:
MyBlogg.no

Ønsker tilbakemelding på "inntrykket" eller look and feel om du vil. Og ja, det er bare forsiden som fungerer.
 

Ståle

Medlem
Haha, dette er jo kjempebra Peter! Liker veldig de tre pakkene, og de tilhørende illustrasjonene.

På introteksten så ble det kanskje litt for mange fordeler, ville kanskje kuttet ned et par.

Liker at du benytter litt utradisjonelle illustrasjoner, og tror det kan funke, men faren er jo at potensielle kunder forsvinner før de får lest hva du selger. Da man ikke umiddelbart skjønner det av illustrasjonene.

Dette kan bli bra, og skal man tro medlemstallet til blogg.no så har du gode muligheter til å skaffe deg kunder.

Forventer forøvrig at det vil komme en del "kopier" etterhvert.

Edit: Pokker, myblog.no var opptatt... :p
 
Sist redigert:

testdriver

Ha det bra..
Aha, dette ga mer mening. :)

Likte bildene og humoren. Riktignok enig med Ståle ang den innledende teksten.

Blir spennende å se når siden er ferdig utviklet!
 

picxx

Well-Known Member
Ønsker tilbakemelding på "inntrykket" eller look and feel om du vil.

Veldig greit og oversiktelig.
Ville ikke en ferrari gitt bedre assosisjoner om større fart kontra den kassa du har der nå?
Ellers enig med ett innlegg over. Man skal være bra gjemt bak en stein om en ikke med en gang får med seg hva dette dreier seg om.


Litt generelt om slike tjenester.
Man sliter også på engelske sider å få folk til å betale for en hostet bloggetjeneste, så jeg vil tro du kommer til å slite for å få en grei kundemasse til en slik side. Det sagt....man skal aldri si aldri, er jo bare å ta en titt på 123hjemmeside.no som vel kan sies å gjøre det over middels godt.

Lykke til :)
 

Fredrik

Medlem
Hva jeg ville gjort annerledes - Jeg skjønte ikke med en gang at dette var snakk om en blogg hosting tjeneste. Jeg ville gjort et eller annet med header (kanskje lagt til noe med blogghosting / pro blogger eller noe). Mulig jeg ville lagt til > standard blogg > starter blogg > pro blogg.

Jeg kan forøvrig legge til at jeg er en av de som allerede kjøper en slik tjeneste fra Peter. Er han billigst? Nei! Men fikser han alt slik at jeg bare kan slappe av? Ja! Ble feks hacket i vår og Peter fikset med en gang. Så dersom du ønsker en laid back blogg der du kun ligger i sengen å slapper så er Peter første valg.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Takk for alle tilbakemeldinger. Har fått litt å jobbe med. Poster svar med bilde når jeg har noe nytt å vise fram.

Gir ryktepoeng hvis systemet tillater det.
 
Topp