Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på portofolio/webside

Lindblom

Medlem
Hei!
Første posten på forumet for min del, har snoket rundt her i noen måneder :)
Ønsker tilbakemeldinger, ris og ros for min nye webside; Lindblom Grafikk - Web & Graphics

Målgruppa er ganske vidstrakt, men siden jeg bor i Nederland og kommer til og satse på kunder her etterhvert så valgte jeg å ha siden på engelsk.
De kundene jeg har idag er alle norske, så er usikker på om det er strategisk å ha den på engelsk?
Vil også legge til at basisen for siden er et wordpress template, da jeg var nødt til å få opp en side nokså raskt, og ikke har tid til å lære meg html og css. Endret istedet endel på et template.
Når jeg har de kunnskapene inne, så blir det nok en ny side laget fra scratch :)

Håper på tilbakemelding, er klar for et økseslag eller 2 ;)
 

sKrud

Meget sliten student
Hva er det du ønsker ris og ros for?

Jeg hadde _aldri_ kjøpt web- eller grafiskdesign fra et firma som bruker et gratis theme på siden sin. Dette er av den enkle grunn at det for meg virker useriøst.
 

NilsF

Medlem
Så du selger tjenester innenfor webdesign, men likevel har du ikke maktet å lage et unikt design for din egen nettside? Fra nettsiden:

"Web Design
Do you want a completely new website? I can help you with the design! I can also refresh your current one to fit your needs more."



Nei forresten, du driver ikke med koding sier du, men hvis det kun er design og grafikk du jobber med, og ikke design av nettsider, så blir det vel noe feil å snakke om webdesign?
 
Sist redigert:

Lindblom

Medlem
Denne tråden har jo sideraila helt. Spurte ikke om tilbakemelding på mine kvalifikasjoner, men ris og ros til innholdet.
Mulig det er ukjent for noen, men det er faktisk mulig og designe webside for kunder som har in-house kodere. Som jeg også nevnte i den første posten, så er koding noe jeg ønsker å lære fortløpende, men må da være lov å ha en foreløpig side i starten uten at man blir stemplet som useriøs? :rolleyes:

Så dersom noen kan gi meg en tilbakemelding på siden så setter jeg pris på det, og tilbakemeldinger uten sarkasme m.m. hadde vært hyggelig.
 

CB-Web

Medlem
Synes siden din så veldig fin ut, fin og enkel :) Likte også stilen på noen av logoene dine, ønsker deg lykke til i Nedrland som freelancer, selv prøver jeg ut Spania :)

Du snakker med folk fra norge lindblom, jantelov i nord vettu :p

Saludos!
 

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
Jeg syntes de fire temagruppene dine manglet innhold - altså Logo Design, Web Design, Office supplies og Other Graphical. Hadde forventet noen eksempler der, hvis jeg så etter en designer.

Portfolioen var stilig og funksjonell, men viser kun grafisk design - intet av websider. Ellers så var siden helt enkel og grei, med rene fine linjer og greie farger.
 
Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator
Det gir ikke mening å ha siden på engelsk hvis du skal ha kunder fra Nederland. Da må du jo ha siden på nederlandsk. Og hvis du ikke skal ha flere norske kunder trenger du ikke en norsk versjon, kansjej bare en norsk underside hvor du har kontaktinfo slik at eksisterende kunder kan nå deg lett.
Personlig liker jeg ikke slideshow på forsiden når jeg skal ha den type tjenester. Jeg gidder ikke klikke på slidere, syns det er mer oversiktelig med en god meny.
 

Lindblom

Medlem
Hovedfokuset er på det norske markedet, men har endel internasjonale kontakter som foretrekker engelsk. I fremtiden kan det hende jeg får et par nederlandske kunder, men generelt er engelsk greit å ha på en side som dette. (Ihvertfall ifølge tilbakemeldinger fra flere forskjellige nasjonaliteter.)
Når jeg har blitt bedre i HTML og CSS, så er planen å få opp en 3språklig side, men for øyeblikket så har jeg ikke mulighet til det.
Har mange planer, hovedmålet nå er å lære meg CSS og HTML, noen tips til ordentlig godt materiale og "guides" som man kan laste ned? helst gratis <: Nystartet og det hele.

Takk!
 

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
Topp