Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på Tonerweb

Partridge

Medlem
Da har vi fått opp den nye utgaven av Tonerweb.no, en butikk som selger blekk og toner. Vil gjerne høre hva dere tenker om design / brukervennlighet. Skal være enkelt og greit å finne frem, selv for de som ikke er supervant til nettbutikker.

Tonerweb
 

hohohoo

Medlem
Ikke så mangre kommentarene.
Men det første jeg tenker når jeg ser denne "Velkommen til en av Norges biligste nettbutikker innen blekk/toner!" er: Hvem er billigst......?

Så kunne det vært en fordel å ha en annen farge på de linkene man har klikket på, spesielt inne på siden der man velge modell.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Ikke så mangre kommentarene.
Men det første jeg tenker når jeg ser denne "Velkommen til en av Norges biligste nettbutikker innen blekk/toner!" er: Hvem er billigst......?

Man kan ikke kalle seg "billigst" uten å kunne dokumentere at man faktisk er det, noe som ville være en ganske heftig jobb å holde seg oppdatert med ;)

Forøvrig er det et veldig godt poeng med egen farge på besøkte linker, helt enig
 
Sist redigert:

zapotek

Medlem
De kaller seg ikke billigst Atomet, "Velkommen til EN AV Norges biligste nettbutikker innen blekk/toner!".
 

hohohoo

Medlem
Man kan ikke kalle seg "billigst" uten å kunne dokumentere at man faktisk er det, noe som ville være en ganske heftig jobb å holde seg oppdatert med ;)

Vet det :) Men man trenger jo ikke si det på den måten. Skape tvil om at det er billigst eller kansje det finnes noe billiger andre steder?

Vi har gode priser. Her får du det billig og raskt..... osv...
For billig var det, hadde jeg sett denne i forrige uke så hadde han hatt en ny kunde. For det er billig nok :)

Vet ikke hvordan det er med resten av folket, men farger til skriver bestiller jeg gjerne når det er for sent, det vil si at jeg lever med litt tassen utskrift lenge før jeg MÅ bestille. Så tid er like viktig som pris.

Apropos det, for kunder som ikke skal ha nå så kunne det kansje vært en enkel regstrering. For å få kampanjinformasjon, nyhetsbrev eller lignende. e-post plus skriver-modell(er).
Så husker jeg siden til neste gang :)

Men siden er bra den, veldig bra faktisk.
 

tom3008

Medlem
På for eks siden "velg din type skriver" burde det kanskje vært bilder av forskjellige printere/blekk etc. som det for eks stod "blekk" under.... Blir litt lite innhold på de sidene..

Ellers en nice side :D

Kan dere ikke ha gratis frakt, da blir flere kunder interessert :)
 
Sist redigert:

Partridge

Medlem
Kanskje, men jeg tror folk blir forvirret om det er for mye dill. Ikke alle våre kunder er like vant til data, hender folk med blekkskriver klikker seg inn på toner og blir forvirret allerede.

Produkter til forsiden vet jeg ikke helt om er en lur ide, da vi har 30 000 forskjellige printere og et utall forskjellige typer blekk/toner til disse. Om butikken utvider seg og vi får større sortiment kan det være en ide å få litt mer profilering på forsiden.

På tilbehørssiden har vi til gjengjeld fokus på eksponering av produktgrupper, skal komme mer her når vi får kategorisert opp litt.

Besøkte lenker-farger er fikset.

Travellingman, du vil ikke trenge å bli vervet for å bli med i bonusprogrammet. Du finner informasjon om dette på din kontoside (Bonusprogram).
 

Partridge

Medlem
Så bra. Hvordan følte du bestillingen gikk etter at den var lagt inn? Fikk du nok oppfølging/statusoppdateringer/tilbakemeldinger fra oss?
 
Topp