Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på utkast

picxx

Well-Known Member
Å lage en side med en masse linker til program hvor ingen skjønner hverken hvorfor eller hvordan de signer seg opp er en dårlig forretningsmodell.
Hvorfor ikke starte et lukket forum, hvor du kjører kurs for de som er intresserte om du har så masse kompetanse du vil dele?

Jeg kjørte et slikt kurs i samarbeid med toppselger for et par år siden, og det var egentlig ganske fruktbart. Det hele rant etterhvert ut i sand, men det trenger det jo ikke alltids gjøre.
 

onlyme

New Member
Lagde ett lite utkast hvordan jeg tror det ville sett best ut.

Jeg kan og kode designet skikkelig for deg hvis det skulle være interesse for det.

Bildr.no

Takk for tilbudet. Ja utkastet er bra. Jeg har gjort litt endringer nå, og føler at det begynner å bli bedre. Har gått bort fra tanken om alle disse boksene. Skal heller bruke thumbs eller buttons som linker videre til de forskjellige ressurs kategorier. I kategori sidene har jeg tenkt bruke skjermbilde thumbs som linker videre til eksterne sider. Da blir hovedsiden mer compakt, og ikke overfylt med linker.

Sidemenyen på hovedsiden skal gjøres smalere.

Vet ikke om det er noen god ide, men vil se hvordan det blir.

Har satt opp blogg, og ny logo er kommet på plass. Amatørmessig, men bedre enn den første:)
 

Svendsen

Medlem
Greit, navnet sier litt på hva nettsiden om handler, men forteller designet meg noe? Ikke en ting. Det hele blir veldig "utdatert" og tamt så langt. Friskere farger, og noe mer fantasifult ville gjort seg veldig.

Du trenger noe som spriter opp siden å gjør den mer attraktiv for de eventuelle brukerne. Litt mer spennende innholdsmessig.

En ting man også må huske på, innholdet er hva som gjør utslaget på en side. Et fint design, greitnok, ikke den værste jobb. Men å styre innhold, det er en mye tøffere jobb, synes jeg personlig. Få inn hvordan du ca. vil ha innholdet, fyll det inn, å be heller om tilbakemelding da. Nå er det helt tomt, så blir veldig vansklig å gi noen skikkelig tilbakemelding på det.
 

onlyme

New Member
Greit, navnet sier litt på hva nettsiden om handler, men forteller designet meg noe? Ikke en ting. Det hele blir veldig "utdatert" og tamt så langt. Friskere farger, og noe mer fantasifult ville gjort seg veldig.

Du trenger noe som spriter opp siden å gjør den mer attraktiv for de eventuelle brukerne. Litt mer spennende innholdsmessig.

En ting man også må huske på, innholdet er hva som gjør utslaget på en side. Et fint design, greitnok, ikke den værste jobb. Men å styre innhold, det er en mye tøffere jobb, synes jeg personlig. Få inn hvordan du ca. vil ha innholdet, fyll det inn, å be heller om tilbakemelding da. Nå er det helt tomt, så blir veldig vansklig å gi noen skikkelig tilbakemelding på det.

Var ganske nyttig for meg å legge ut første utkastet. Fikk mye pepper, og gode råd. Som du sier må innholdet på plass før en ser helheten. Kunne gjerne fått adult designer til å lage en custom header, men det kan jo også bli feil på en sånn type side. Føler at det er bedre å kjøre en stil som er litt korservativ. Jeg har heller ikke kostbare verktøy som proffene. Så det blir litt begrenset hva jeg kan klare å lage.
 

PelleK

Medlem
Linken er død. Litt kjipt etter å ha lest så mange poster. Sukk.
 

picxx

Well-Known Member
Lå ikke linken i første posten da?
 
Topp