Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på www.guttelus.no

Hei

Jeg og min søster har nylig startet en nettbutikk som heter - Guttelus som selger barneklær, leker og annet stæsj til gutter (0-6 år).
Vi er ganske nye i gamet, så det hadde vært kjempefint med tilbakemeldinger fra dere som har holdt på med dette en stund!

Noen tips til endringer/andre ting som siden bør inneholde?
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Hei.

Dette likte jeg veldig godt, siden jeg selv har en sønn på 4 mndr. i hus ;)
Meeeeen, jeg savnet litt mer "nerde"-plagg da :p

Selve nettsiden deres fremstår som veldig proff og har et fint og enkelt design som ikke gir meg hodepine..

Men, alt er ikke perfekt, så vi går fra spøk til revolver nå....

Til info så sitter jeg på en Linux (Ubuntu ver. 9.04)-maskin og skjekker nettsiden i FireFox ver. 3.0.19..

  • Min konto
*"Leveringsadresse"-delen "sklir"

Se skjermdump av dette her

*Select'n, der du velger land, kunne godt ha vært "stilet", slik at den passer inn med resten av utseendet på nettsiden deres...

-------------------------

  • Min konto (etter at jeg har registrert meg og logget inn..)
orddelingsfeil..

*Hoved adresse

Her er det og noe Engelsk som henger igjen.. NOTE

  • Epost varsling
orddelingsfeil igjen..

Til å begynne med , så heter det "Epostvarsling"

*spesial tilbud

-------------------------
Også til det viktigste av alt (!!)

Nettsiden deres validerer ikke..
Og dette er veldig, veldig viktig dersom du har ønsker om at nettsiden skal vises "korrekt"i nettlesere...

521 Errors, 21 warning(s)
Sjekk her hva jeg mener

Det kan og være grunnen til at "Leveringsadresse"-delen "sklir"...


Fiks det som er nevnt her, så blir dette veldig, veldig, veldig bra :)

Hilsen SjefsKoder...
 

Gaasehud

Medlem
Likte denne shop'n veldig godt, i likhet med Sjefskoder.
Litt feedback på design-delen fra meg da:
- Savner hovers på den horisontale menyen.
- Title-tag er bare "Guttelus" på undersidene på den horisontale menyen, men det er du kanskje klar over?
- Prisen er bittelitt rart plassert i forhold til Kjøp-knappen her (Opera, latest), er det ikke bedre om den er et par px ned?
- Kategorien "Utstyr" er litt lite forklarende, kanskje det finnes et bedre navn for denne? Masse fine vesker og slikt der, men "Utstyr" var for meg litt vel generelt.
- Nice med promotering gjennom blogg! :)
- "Kjøp eller hent varer..."-bildet, på rulleringen, på forsiden er litt uklar i fonten. Samme med "Kjære kunde"-bildet under. Noen god idé i det hele tatt å ha dette som bilder fremfor tekst?

Ellers herlig butikk. Kjører du Magento?

Lykke til! :)
 
Hei

Tusen takk for fine tilbakemeldinger, greit med noen "nye" øyne!

Så flott at dere likte nettbutikken vår :eek:) -Bare å spre det glade budskap til alle gutteforeldre! (eller tøffe jente foreldre)
 
Topp