Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på www.monicajohansen.com

MonicaJohansen

New Member
Hei :)

Vil veldig gjerne ha tilbakemeldinger på min hjemmeside Monica Johansen
Setter pris på råd og vink om forbedringer, forslag til nye løsninger og lay out.

Håper du tar deg tid til å kikke litt rundt på siden min og gi meg en lyd om det skulle være noe du mener jeg bør forandre.

På forhånd tuuuuusen takk for hjelpen!


Mvh Fotokunstner Monica Johansen :)
 
Sist redigert av en moderator:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Vel.. "The domain monica.johansen.com is for sale. To purchase, call BuyDomains.com at 781-839-7903 or 866-866-2700. Click here for more details."

Sånn ellers syns jeg det var litt mye reklame der da.. :D
 
P

PelleK!

Guest
Det var da noen fantastiske bilder da :)

Sånn nettside-messig så slo det meg at forsiden din lastet veldig sakte, og jeg tenkte med en gang at det måtte være pga bilder med høy kvalitet. Men når jeg kikket på bildene dine i serien "dråper i vann" så så jeg derimot at det var veldig dårlig kvalitet på bildene. mspaint-jpeg type :p
 

MonicaJohansen

New Member
Uff... "Enkel og grei"... Må nok forandre på layouten ja... Ønsker jo heller et "wow" eller noe i den duren. Men var vel klar over at siden er litt kjedelig. Større tumbs skal jeg også tenke på, høres ut som en god idè. Siden laster ikke tregt her hos meg i det hele tatt, men får se hva jeg får gjort med den saken... TUSEN takk for tilbakemeldinger så langt!!! Setter kjempepris på det :)

- Monica -
 
Det var da noen fantastiske bilder da :)

Sånn nettside-messig så slo det meg at forsiden din lastet veldig sakte, og jeg tenkte med en gang at det måtte være pga bilder med høy kvalitet. Men når jeg kikket på bildene dine i serien "dråper i vann" så så jeg derimot at det var veldig dårlig kvalitet på bildene. mspaint-jpeg type :p

Ser ikke den dårligte kvaliteten du sikter til jeg :p Regner med at bildene er slik at de fokuserer på dråpene, og at det er derfor alt rundt er "dårlig kvalitet"?
 

PelleK

Medlem
isåfall ville jeg valgt png. alle bildene jeg bruker er i .png og de har akkurat samme kvalitet som .bmp hvilket etter min erfaring er det beste formatet. (det er sikkert ikke det, men ihvertfall ser .bmp veldig bra ut :))
 
Topp