Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding Snooze.no

Keanu

Geek
Snooze.no - Artikler, filmer og spill for å slå ihel litt tid

Jeg har gjort om designet på Snooze.no fra bunnen av, og er langt mer fornøyd med det enn hva jeg var før, men som alltid er det veldig kjent med tilbakemeldinger.

Som dere ser har jeg bevart orange-fargen som ble litt kritisert tidligere, for jeg ønsker å bruke denne fargen som varemerke på siden. Jeg har brukt langt mer luft, og forhåpentligvis er ikke siden så sammetrygt som tidiligere.

Logoen er ny, og selv er jeg fornøyd med den. Teksten i header-menyen er jeg ikke helt fornøyd med, så det er mulig denne vil bli forandra.

Også reklamen på siden er integrert på en helt annen måte, og jeg mener det er gjort på en mer elegant og penere måte en tidligere. Jeg har benyttet OpenX (tidligere phpAds/openAds) for å håndtere alle annonser, slik at jeg aldri trenger å hardcore noe reklame direkte på siden. Har også gått bort fra de store Tradedoubler-annonsene som ble litt for dominerende på siden, og kun passert en stor i bunnen, og ellers holdt meg til standardbannere (460x60) og knapper (120x120).

Så, tilbakemeldinger på design er ønsket, og om noen har noe om brukervennlighet er jeg også veldig takknemlig. :)
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
1 : Vet ikke hvorfor, men du har en ørliten sidescroll i FF.
2: Ser du har en medlemssak (registrer/logg inn)..ble litt usikker, men hvorfor burde jeg bli medlem på siden.
3: Forøvrig...designet ellers har jeg null å utsette på, men jeg er jo lngtfra noen designer åsså da... likte det slik det fremstod nå.. sånn minus sidescrollen.

Ser at det gjenstår endel enda før du føler deg ferdig med siden
(Talgø Software Utviklingen av snooze.no) og regner nok med at det sikkert blir bra når alt er på plass :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg har ikke sett mye på siden, men klikka rett på Dagfinn Lyngbø.. Hehe.. Han liker jeg vettu :) Og la der merke til at 468x60 banneren under video er sentrert... Har du forsøkt uten å sentrere denne?
Edit... La merke til Adsense over video først nå :eek: Kanskje forsøke uten å sentrere den også?
 
Sist redigert:

Keanu

Geek
@picxx:
Hvilken oppløsning kjører du? Jeg har satt bredden på siden til akkurat 1000px nå på grunn av litt merkelig CSS-oppførsel i IE6, men håper jeg får satt opp mer fleksibel bredde snart slik at det ikke er noe problem.
Medlemskap er det ikke noe vits i enda (bortsett fra automagisk nick ved kommentering), men jeg har det oppe fordi jeg har planer om å lage litt mer social network ut av det, med integrering av facebook-app, samt litt personlige feeds for podcasts og videocasts. Håper å få til et langt bedre system enn podcast.no som ble lansert denne uka.

@seppolaatle:
Jeg har tenkt å sentrere videoene istedet, men er enig i at det ikke ser helt bra ut slik det er akkurat nå.

Takk for tilbakemeldinger. :)
 

picxx

Well-Known Member
For å svare på sidescrollen....maks bredde bør være 960 px om du skal være sikker på å ikke ha sidescroll i en 1024X768 browser .. og jo, jeg har testet ;)

Omtrent det samme som å bygge alt inn i en 760px table på en 800x600 oppløsning.

Hva med å bygge inn en diggklone... jeg vet jeg ville kommet til å bruke den.
Er det noe det norske nettmiljøet mangler er det tilbud webmastere seg mellom ;)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Man skal jo aldri kaste stein i glasshus, men jeg kliner til:

1. Siden ser "uproff" ut. Knappene i header er ekstremt stygge. fargevalget er dessuten grusomt, ikke pga oransje-fargen, men fordi det ikke er noen sammenhenger noen plasser. Ser jo ut som et juletre.

2. 3-kolonner er selvsagt greit og fint, men content-området (særlig på forsiden) er veldig rotete. Ser nesten like ille ut som Juiced.no, men du har et stykke igjen før du er på DET nivået iallefall.

3. Det hele ser ut som om det er laget av en fjortenåring i frontpage.

4. Unnskyld at jeg er så slem.

5. Hvis dette er noe du skal satse på og faktisk gjøre litt ut av anbefaler jeg deg å betale noen til å designe en side som faktisk ser bra ut. Koster litt, men hvafaen - det tjener du jo inn. Det koster penger å tjene penger.
 

Keanu

Geek
Har nå fiksa litt på bredden på siden, har du mulighet til å se om du fortsatt får sidescroll, picxx?

Takker for tilbakemelding Peter Andre, jeg vet jeg ikke har design-skills, så jeg tar meg ikke nær av konstruktiv kritikk som dette (Fikk ikke gitt deg rep siden jeg trolig akkurat har gitt, men det er fortjent). :)

Håper du kan presisere litt hva som er rotete på forsiden. Personlig er jeg nemlig fornøyd med hvordan det nå ble, men jeg kan skjønne at det kan se rotete ut. Tror du det hadde blitt bedre om jeg hadde brukt kun en "headline" i bredden, istedet for å veksle slik jeg har det nå (altså alle innlegg vises som i første "blokk"), slik det er på undersidene for f.eks. video og spill? View-sidene vet jeg er noe rotete, og tags, info, kudosknapper, bokmerkeknapper etc er pressa inn, fordi jeg har ingen anelse om hvordan jeg kan gjøre det sikkelig. :)

Header/meny-problemet ved jeg om, og også at fargen ikke er den mest tiltalende, og jeg har vurdert å skifte, men ikke kommet så langt enda. Får se om jeg må bite i det sure eplet å få noen som har greie på det til å gjøre akkurat den delen ja.
 
Topp