Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding www.designbelysning.no

picxx

Well-Known Member
Jeg er ingen designer, så jeg skal ikke uttale meg om det.
Det du derimot bør gjøre, er å få all tekst i html, slik at hver eneste bokstav teller når søkemotorene crawler siden din.

Også veldig trasig i FF med disse tre dropdownmenyene du har, ettersom menyen åpner seg på samme plass og du må "gå ut av" området med pekeren for å lukke den.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg synes også headeren ikke passer helt inn til innholdet. Headeren er faktisk veldig viktig.

Jeg liker julebildene på forsiden. Spesielt at dere har gitt den et "julepreg". Menyen er også enkel og grei - ingenting å utsette på den.

Den dropdown menyen var litt klundrete. Kan fort bli litt problemer når du må gå helt tilbake til "Informasjon" når du skal ha fram "Design belysning" menyen.

Det var mine 5 øre om forsiden. Skal du ha en dypere vurdering fra meg vil det koste :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Ser litt "uproft" ut. Kan ikke sette fingeren på hvilke elementer som gjør det, men førstehåndsinntrykket er år 1999.

Merk! Jeg er heller ikke noen ekstremt talentfull designer (jeg er bedre på kode enn design) - så siden du skal fronte businessen din med siden bør du kanskje leie inn en proff designer med solid portefølje. Vurderer å gjøre det selv faktisk på min firmaside - egentlig bare for å få noen nye øyne til å lage designet.

Det er ikke alltid lurt å gjøre alt selv - uansett om man har evnene eller ikke.
 

Socraton

New Member
Jeg ville nok helt klart valgt en annen formatering på skiften. Enten om det er forskjellig størrelse, font eller hvordan du vil fikse det. Slik det er nå minner det litt for mye om en stor adsense-reklame, spesielt når du har blå linker i bunnen i tillegg.
 

Gomlers

Member
Som noen av de andre har påpekt her, gjør forside-bildet mindre, sånn at venstremenyen stilles på linje med headeren. Ellers så var det flotte bilder på forsiden, og enkelt og greit å navigere. Absolutt en nettbutikk jeg kunne handlet i om jeg nå skulle hatt meg noen lys, og det kan godt hende jeg skal...

Angående bestillingssystemet når jeg velger f.eks. antall: 3, og trykker på handlekurven. Så kommer noen produkter opp med fargevalg. Så jeg velger farge og trykker på handlekurven en gang til - > Jeg kommer til en 404 error side. Skjønner dette er fordi det står i boksen for antall "3#2300" som sikkert betyr for scriptet "3 stykker av varenr. 2300" - men det er iallefall en bøgg, og kan hende det forvirrer "Tante Gerd" på 56 år som ikke er noen internett-rev.

Bytt også kanskje ut handlekurv-bildet med en liten "kjøp-knapp" i stedet, men dette er bare flisespikkeri og min personlige mening. Handlekurvikoner er litt oppbrukt synes jeg da...

Jeg likte måten dere presenterer kommentarfeltet på:
"Skreddersy din bestilling" - smart! Jeg har nemlig ofte opplevd at folk ikke skjønner hva
boksen egentlig skal brukes til, og det hender jeg mottar blandt annet linker til folks egne sider, bilder av hus, og til og med blondine vitser.. aner ikke hvorfor, men jeg skal iallefall prøve å endre teksten der jeg også!

En siste ting, siden dette er webforumet ... bruk mod rewrite på url'ene - ikke veldig søkemotorvennlige url'er sånn som det står nå.
 
Topp