Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemeldinger ønsket på netlabel; marsmelons.com

AnaMorph0sIs

New Member
Yo folks! Jeg har arbeidet med en webside effektivt i en drøy måned nå. Den begynner å bli klar for "launch", men jeg vil gjerne at dere eksperter tar dere en titt og ser om dere finner noe snusk på den, eller har noen siste anbefalinger, eller tilbakemeldinger - konstruktiv kritikk mottas med takk! Setter selvsagt også pris på positive tilbakemeldinger. Har ikke holdt på med webdesign på godt over fem år, så er rimelig rusten, og med andre ord klar for et hogg fra dere som bedre kjenner til tidens tann og trender - holder den mål?

Mars Melons, nettstedet, er altså et netlabel for musikk og kunst;

Mars Melons

All grafikk er tegnet for hånd, scannet og behandlet videre i Photoshop.

Jepp, kom med det! :)

PS! Jeg er klar over at det stadig mangler informasjon om noen av musikerene, det er en av de få postene jeg har igjen på programmet før launch.
 

AnaMorph0sIs

New Member
Det forstår jeg. Det er noe abstrakt tull jeg har tegna, men jeg syns det ser fett ut. Men fint du sier i fra om det. Så skal jeg vurdere noe mer "gjenkjennelig" neste gang. Takk for tilbakemelding. :)
 

hansson

Langveisfarende
Synes grafikken til venstre er bra, men de firkantede overskriftene på noen av sidene (about f.eks.) kræsjer kanskje litt med denne stilen siden den er såpass "organisk". Du skulle hatt en bilde-plugin til kunsten, ellers er det bra.

Og... jeg hater fastlåste bakgrunner. Det er litt 1999, er det ikke ;) ?
 

AnaMorph0sIs

New Member
Haha, jo, jeg har fått så mye kritikk på den bakgrunnen nå at jeg simpelten på gjøre noe med den. Problemet er bare at jeg liker den personlig, jeg syns den er vintage og fet, men jeje, får finne ut noe. :) Er også enig i at bannerne krasjer litt med selve designet. Jeg har og fått mye tilbakemeldinger på at det burde stå noe sted på forsiden hva siden handler om (og det sier seg jo selv, egentlig), så jeg må dra meg løs fra solsteiken og stranda noen timer i kveld og se hva jeg kan koke opp.

Takk for tilbakemelding. :)
 
Topp