Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemeldinger (brukervennlighet)

Tulla

Medlem
Hvis du skal ha den konkurranser 24/7 i menyen må du virkelig passe på å ha noe der. Den kan fort dra folk hvis du har noe bra å tilby.

Jeg er også enig i at sida er litt kjedelig og formell. Går det ann å få et bilde på bakgrunnen? Dessuten er listen av sider litt for detaljert i første omgang. Det kan fort bli endel, så jeg ville nok hatt en mindre inndeling som så deler seg opp mer etterhvert.

du har jo bl.a kvinneguiden under trening, jeg mener de tar vel opp omtrent alt som er. Hva med en samling av generelle debattforum, så får dedikerte sider en egen bolk. Sider som bare prater om trening har ofte en annen atmosfære også enn generelle fora.

Jeg ser at du har det litt under Category Archives: diskusjon, spørsmål og svar.

Den kategorien ville jeg kanskje kaldt noe med samfunn og generelt. Der har du jo også trening med de samme som under Trening på blogg sida antar jeg.

Jeg ville bare hatt noen store generelle som tar opp alt, og skille ut de små som bare prater om noe.

Dessuten har du ingen spill relaterte sider, hvis jeg ikke overså noen.
 
Hvis du skal ha den konkurranser 24/7 i menyen må du virkelig passe på å ha noe der. Den kan fort dra folk hvis du har noe bra å tilby.

Jeg er også enig i at sida er litt kjedelig og formell. Går det ann å få et bilde på bakgrunnen? Dessuten er listen av sider litt for detaljert i første omgang. Det kan fort bli endel, så jeg ville nok hatt en mindre inndeling som så deler seg opp mer etterhvert.

du har jo bl.a kvinneguiden under trening, jeg mener de tar vel opp omtrent alt som er. Hva med en samling av generelle debattforum, så får dedikerte sider en egen bolk. Sider som bare prater om trening har ofte en annen atmosfære også enn generelle fora.

Jeg ser at du har det litt under Category Archives: diskusjon, spørsmål og svar.

Den kategorien ville jeg kanskje kaldt noe med samfunn og generelt. Der har du jo også trening med de samme som under Trening på blogg sida antar jeg.

Jeg ville bare hatt noen store generelle som tar opp alt, og skille ut de små som bare prater om noe.

Dessuten har du ingen spill relaterte sider, hvis jeg ikke overså noen.

Takker for en god tilbakemelding.
Jeg skal gjøre endringer på akkurat det, for ikke bare vil det bli mer oversiktlig, men det vil også gjøre arbeidet mitt lettere.

Hva er en god forside for denne siden, å hva kan jeg eventuelt ha bilde av?
Er litt uenig med meg selv hva som kunne gjort siden litt mere innbydende.
En ting som kommer er logo, for det er et av de viktige elementene som mangler.
Om noen kunne laget en enkel font logo til meg som er skalerbar, så hadde jeg blitt takknemlig :D
 
Har fikset med url.
Nå holder jeg på å lage listene enklere og mer innholdsrike.
Blandt annet legger jeg et bilde av hvert forum sin hovedside, som man kan trykke på for å se i større format.
Større forum som omhandler det meste har fått sin egen kategori, og de andre forumene blir oppdelt i et lite segment av kategorier.
Men hvilken segmenter burde jeg dele opp i??
Tenkte hjem, fritid og underholdning.
Der kommer sider om bolig, hage, innredning, trening, friluftsliv, film og diverse underholdningsforum (Data, spill osv.)

Det med konkurranser 24/7 kommer når jeg er klar for å begynne med offentliggjøringen.
Blir å lage en facebook side hvor jeg kommer til å være aktiv, publisere og svare på spørsmål.
 
Sist redigert:
Nå må jeg løpe, men du behøver ikke ha en bakgrunn some forestiller noe. Bare et bilde med noen abstrakte blikkfang og fancy farger.

Et bilde er vell ikke noe problem, men det må være relatert til siden :)
Kan ikke bare paste inn et bilde av noe som ikke har noe med siden å gjøre.
 
Ikke

Er ikke fornøyd med hvordan oppsettet er til nå på hjemmesiden.
Mine webkataloger blir vanskelig å finne fram til aktuelle forumsider og blogger.
Jeg kunne tenkt meg en mer oversiktlig måte å finne fram til hjemmesidene.
I tillegg er jeg ganske usikker på hva slags innhold jeg burde ha på forsiden.
 
Topp