Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemeldinger

Msites Ltd

Livsnyter
Det første som fanget min interesse var det kule bildet av deg. Resten ble som å svømme i et stort hav synes jeg..... Visste liksom ikke hvor jeg skulle svømme.

Jeg tror du må spørre deg selv; Hva ønsker jeg å oppnå med nettstedet?

Deretter bør du lage deg et kart som forteller hvor du vil leseren skal gå for å komme til målet.
Det er uten tvil om at du har mye interessant å formidle, men det ble for rotete for meg som kom inn som en fremmed til dette.
 

Ole Avranden

utvandret
Få inn noen kontraster slik at du får fremhevet hva som er viktig.
Da tenker jeg ikke bare på kontraster i farger, men også kontraster i flatebruk og størrelsesforhold. Porsjoner ut luften ("det hvite") med omtanke, så blir også øyet ledet lettere i "riktig"/ønsket retning.

- Når det er sagt; hvis jeg var deg ville jeg lagt noen tusenlapper på bordet for å få et skikkelig design. Innholdet ditt fortjener det, og prisleiet på tjenestene dine er såpass høyt at det er ikke mye mersalg du skal oppnå for å tjene det inn igjen.
 

Dre_C

Medlem
Det jeg sitter igjen med etter å ha lest en del på siden er at jeg ikke helt skjønner hvor du vil med siden. Er en blogg, en side for å selge kurs/foredrag, en personlig side eller en side for å promotere boken din.
 
Topp