Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbud på dedikert servere

SolidHost

Medlem
Vi har kjøpt inn et testparti med Intel Atom servere og ønsker å gi våre første kjøpere et spesialtilbud på disse. Intel Atom er et rimelig prosessor alternativ fra Intel.

Serverene står plassert i vår co-location i London, så dette er åpenbart ikke noe for de som MÅ ha en server i Norge. Dette er fullverdige dedikerte servere som står til din fulle disposisjon og deles selvfølgelig ikke med noen andre. Du får full root-tilgang til server.

Vi gir 10% avslag på månedsprisen på server og evt. kontrollpanel til de 5 første kundene som bestiller. Benytt rabattkode ATOM10

Spesifikasjoner:
Prosessor: Intel Atom 1.6Ghz
Minne: 2GB RAM DDR2
Lagringsplass: 100GB Harddisk
5 IP adresser
500GB Trafikk
100Mbit port

Priser:
0 i etablering = 799.-/mnd. (Klikk her for bestilling)
500.- i etablering = 699.-/mnd. (Klikk her for bestilling)
1000.- i etablering= 599.-/mnd. (Klikk her for bestilling)
Oppgrader til en 250GB hardddisk - 249.- (engangsavgift)
!Rabatt trekkes fra under bestillingen!

Kontrollpanel:
cPanel/WHM dedicated server version -199.-/mnd

Operativsystem:
CentOS
Fedora Core
Debian
Ubuntu

Serverplassering:
BlueSquare - Maidenhead, utenfor London

Datanettverk:
LINX - London
LIPEX - London
XchangePoint - London
AMS-IX - Amsterdam
DE-CIX - Germany
VIX - Vienna
BIX - Budapest

Benytt linkene over for evt. bestilling.
Servere settes opp 24-48 timer etter at første betaling er mottatt.

Har du spørsmål? Kontakt oss på salg [at] solidhost.no
 
Sist redigert av en moderator:

Robert

Mr. 66
Jeg hoppet på det forrige introduksjonstilbudet til SH og har bare positive ting å si. Rask kundesupport! Jeg har fått fyldige svar på alle spørsmål oftest innen en time, enten det er tidlig om morgenen eller sent på kveld. Anbefales.
 

SolidHost

Medlem
Veldig bra tilbud:)
Takk for det :)

Jeg hoppet på det forrige introduksjonstilbudet til SH og har bare positive ting å si. Rask kundesupport! Jeg har fått fyldige svar på alle spørsmål oftest innen en time, enten det er tidlig om morgenen eller sent på kveld. Anbefales.
Alltid hyggelig å høre fra fornøyde kunder. Vi satser ekstremt mye på kundesupport ;)

De 5 første er solgt. Vi utvider tilbudet til å gjelde alle de vi har kjøpt inn i denne omgang, så det er fortsatt flere tilgjengelig.
 
Topp