Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbud på Glabladet i mai!

Sindre

Medlem
Hei folkens!

Jeg kjører en liten "3 for prisen av 2"-kampanje på de aller fleste annonsetyper på Glabladet nå i mai. Glabladet er akkurat nå under en sterk vekst, og får stadig nye brukere. I april fikk jeg 5669 unike besøkende, noe som ikke er all verden, men nesten dobbelt så mye som måneden før. Og etter at den første dagen i mai er overstått, kan jeg jo meddele at jeg igår, på én dag, 1. mai, hadde over 1184 unike besøkende innom siden! Og 3469 sidevisninger.

Med andre ord.. Glabladet er i fremgang. Jeg skal selvfølgelig ikke gå ut og love noe, men jeg føler meg veldig sikker på at jeg kommer til å knuse forrige måneds rekord i mai.

For nøyaktige priser, gå innom Glabladet og trykk på den firkantede banneren oppi høyre hjørnet (Glatilbud i mai-greien).

Når det gjelder hva slags type sider/tjenester/produkter jeg er interessert i å reklamere for på Glabladet, er det jo fint om det er litt relevant i forhold til det Glabladet skriver om. Personlig utvikling kan være utrolig mye. Skoler/utdanning, trening/kosthold/helse, alt som går på økonomi, sparing, coaching, samliv, muligheter for å tjene penger, nyttige ting/sider, humor, teknologi, webhotel, hjelpemidler/verktøy, osv. Det er ikke noe kriterie at du må tilby noe innenfor akkurat dette, men som sagt, det er jo fint hvis du gjør det.

Det er også mulig å sikre seg annonser for de nåværende prisene for lengre perioder enn 3 måneder, dersom det er interessant. Blir selvsagt større avslag i pris jo lenger periode man bestiller for. Med andre ord: Billigere å bestille for lengre tid.

Så ta kontakt enten her, PM, eller mail: sindre (at) glabladet.no - hvis du vil gjøre noen ekstra tusen øyner oppmerksom på det du har å tilby.

Mvh
Sindre
 

Sindre

Medlem
2. mai: 2681 unike brukere tilsammen! Dette er mer på 2 dager enn jeg hadde i hele mars! Tenkte bare jeg skulle informere om det, gidder ikke å oppdatere posten hver dag for å fortelle om unike brukere. Men nå vet du at det ikke bare var et engangstilfelle ;)
 

picxx

Well-Known Member
Har du noen est. CTR for de forskjellige annonseplasseringene, og evt. en demografi over brukerne på ditt nettsted.
 

picxx

Well-Known Member
Nyhetsbrev, polls, registreringer.
Ved at du ikke forteller 'alt til alle' vil du sakte men sikkert bygge deg opp en brukerdatabase som er verdt gull ;)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
CTR er click trough raten. Den får du vel hentet ut ifra adsensen du har. Om det er noen av annonseplassene du ikke har adsense på kan du alltids sette opp open source programmet OpenX.

Når det gjelder demografi kan du hente ut deler av den fra f.eks analytics. Men når det gjelder personlige detaljer som inntekt, kjønn, alder osv så er vel den letteste metoden i ditt tilfelle og kjøre en skikkelig survey på brukerene dine. Kan jo f.eks lodde ut en ipod eller noe i den duren.
 

Sindre

Medlem
Takk for tipsene. Har snust på OpenX før, så skal se nærmere på det. CTR'en har jeg selvfølgelig tilgang til for de som måtte være interessert i det (på de plassene jeg har adsense). Så lenge det ikke er i stid med vilkårene?

Forresten: Finnes det et handy poll-plugin for wordpress, picxx?
 
Sist redigert:

Sindre

Medlem
Hallo!

2 dager igjen av mai-tilbudet mitt! Ser ut til at mai-statistikken ender på litt over 11 000 unike brukere, og jeg satser selvsagt på å overgå dette i juni.

Hvis noen er interessert i å slå til på tilbudet, send PM eller mail, eller ta kontakt via Glabladets kontaktfunksjon!

I juni vil enkelte priser gå opp. Benytt sjansen nå!

Takk for oppmerksomheten :)
 
Topp