Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbud til WF medlemmer [katalogoppføringer]

picxx

Well-Known Member
Holder for tiden på å finpusse på et tilbud om katalogoppføringer og kunne gjerne tenke meg noe feedback på tjenesten.
Ønsker derfor å tilby medlemmene her på WF denne tjenesten til sterkt redusert pris mot en feedback etter at submittingen er foretatt.
Lista som brukes er nylig vasket og alle kataloger det submittes til er passert "kvalitetskontroll".

Tilbud
Manuell submitting til 62* norske kataloger, blant annet Dmoz, kvasirs emnekatalog, startsiden m.fl.
Ved endt oppdrag vil liste over kataloger bli oversendt.
Ordinær pris: 890.-
Tilbud til WF medlemmer: 50% - KUN 445.- (pluss feedback etter endt oppdrag, som kan bli brukt som referanse)
Tilbyr kun 10 stk. oppdrag til denne prisen, så her gjelder førstemann til mølla.
Ta kontakt på PM for bestilling.
Faktura blir sendt ved fullført oppdrag.

* For enkelte kategorier vil det bli 1-4 ekstra oppføringer
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Enkelt, men smart konsept. Du tar kun betalt for tiden du bruker på å punche inn dette, samt tiden du har brukt på å finne fram i gratiskatalog-jungelen. En ærlig sak, og morsomt initiativ.

Men hvordan påvirker disse katalogene søkemotorene? Gir samtlige positiv effekt?

Forøvrig ville det vært greit med noen øvrige argumenter for hvorfor man burde være representert på akkurat disse katalogene. Vet man noe om ca trafikk totalt, etc?
 

picxx

Well-Known Member
Enkelt, men smart konsept. Du tar kun betalt for tiden du bruker på å punche inn dette, samt tiden du har brukt på å finne fram i gratiskatalog-jungelen. En ærlig sak, og morsomt initiativ.

Ja, hadde tidligere en liste på nær 100 norske kataloger, men etter å ha vasket gjennom denne nå og luket ut inaktive domener, ødelagte script og de med alt for strenge regler står jeg tilbake med rundt 65 +/- som synes å være gode kataloger.
Vet at det fremdeles befinner seg mange skjulte gulldukater der ute når det gjelder nisjemarkeder og kommer nok til å fortsette å pløye litt for å finne frem til flere slike. Noe som betyr at enkelte får oppføringer i litt flere kataloger enn andre, men som ikke er noe jeg kan gjøre noe med.

Ang. hva som vektlegges av kunden er nok dette noe de evt. får svare for.
Jeg submitter selv der jeg har mulighet til å submitte. En ekstra link har aldri skadet noen og SEO er ikke den eneste trafikken der ute (et klikk fra en gjemt kategori i en katalog er gjerne mye mere målrettet enn et klikk fra en adwords kampanje).

edit: Det kommer flere "morsomme initativ" etterhvert... stay tuned! ;)

edit2,3 og 4: Fremdeles et par åpninger igjen for nedsatt WFR pris for den som ønsker å benytte seg av dette tilbudet.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg benyttet meg av tilbudet og skal skrive en referanse senere når jeg har kikket nærmere på dette. Jeg har liten/ingen erfaring med kataloger, og det er vel sånn at en link er en link (i korte trekk), men jeg blir jo litt skeptisk når denne vaskede listen har kataloger som f.eks RonnyThailand.com › Nyheter og homobergen.no

Det er også flere store, kjente kataloger i listen, men når det kommer såpass klart frem i førsteposten at dette er en finpusset, vasket liste, hadde jeg kanskje ikke forventet kataloger i det kaliberet jeg nevnte...
 

picxx

Well-Known Member
Det er også flere store, kjente kataloger i listen, men når det kommer såpass klart frem i førsteposten at dette er en finpusset, vasket liste, hadde jeg kanskje ikke forventet kataloger i det kaliberet jeg nevnte...

"Vasket" betyr at lister som er ubrukbare, ikke virksomme og har regler som f.eks. reciplinking er luket ut.
Er man i den situasjonen at man skal ut med en merkevare som absolutt ikke bør asosieres med visse typer sider, som f.eks. sider som omhandler homoer, eller thailand, er det kanskje ikke det riktige tilbudet. Faktisk ville jeg vel holdt meg bort fra alt som ikke var forhåndsgodkjent i et slikt tilfelle.

p.s. Hadde det vært ok med "lesbiskbergen"? ;)
 

picxx

Well-Known Member
Tilbudet med WF pris er desverre utgått.

Men, for de som ønsker katalogoppføringer får man likevel tjenesten til en uslåelig pris her:
Katalogoppføring | 3shift Media
 

adeneo

Medlem
Jeg må innrømme at jeg selv bruker fantastisk lang tid på finne frem i enkelte kataloger, skrive inn informasjon osv. og for å registrere en nettside i 63 kataloger ville det nok gått med noen timer for meg, på den andre siden så går det sikkert betydelig raskere for noen som driver med dette daglig, men allikevel må jeg si at 890 spenn høres ut som en fantastisk god pris for å slippe å rote med alt dette selv.
Jeg har ikke så veldig troen på den store seo effekten av kataloger, men det skader selvfølgelig ikke, og 890,- skulle man vel klare å hoste opp, men jeg venter spent på Dag's lille review av tjenesten?

Men jeg har to spørsmål? Jeg ser på den siden det linkes til følgende sammenligning:

webm.gif


og lurer da på hvem denne andre uryddige, trege og uhyggelige katalogtilbyderen er, som ikke gir fast lav pris, ikke sjekker at det virker og ikke oppfører i mange kataloger og som tar femten lapper for dette?
Spørsmål to blir da selvfølgelig hvordan man vet dette om denne tilbyderen, har man forsøkt deres tjeneste selv, eller er jeg så dum at jeg ikke skjønner at dette er villedende markedsføring?
Regner med at disse 890,- er eks mva ettersom dette selskapet så langt jeg kan se er stiftet for 14 dager siden og ikke er registrert i mva registeret. Nettsiden ser derimot svært proff ut, bortsett fra at navnet på themet som brukes står igjen, også står det "copyright Company Name 2011" nederst på siden, er Company Name morselskapet til 3shift eller noe sånt?
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
http://www.internettrafikk.no/
https://www.webforumet.no/forum/generell-snakk-og-svada/12710-finnfirma-no-komplett-lureri.html
https://www.webforumet.no/forum/gen...svindlere-ute-og-g-r-teleopplysningen-no.html

Håper dette gir deg svar på de siste spørsmålene dine.

Takk for rosende ord når det gjelder pris.
Prisen er vel for tiden mer eller mindre en "føler", så hvis den enten blir oppfattet som et forsøk på lureri (grunnet for lav pris) eller tjenesten blir veldig populær vil den nok skrues noe opp.
 
Sist redigert:

adeneo

Medlem
Redigerte innlegget mitt mens du skrev svaret ditt, men spiller ingen rolle.
Jeg synes prisen faktisk var noe lav, men det er naturligvis markedet som bestemmer, så det vil vel tiden vise, jeg vet bare at jeg bruker noen timer på registrere en nettside i 63 kataloger, og 890,- for å slippe noe jeg synes er grusomt kjedelig, og ha de timene til noe annet er det helt klart verdt etter min mening, men det forutsetter at tjenesten er som beskrevet.
Jeg har ikke noen sider akkurat nå som trenger katalogoppføringer, men er fortsatt interessert i å høre hva andre sier ettersom jeg helt sikkert kommer til å ha noen i løpet av vinteren og kan være interessert.
Spørsmålene var sarkastisk ment, og jeg vet det finnes useriøse kataloghaier og annen ufyselig fisk der ute, men jeg finner det alltid artig når noen sammenligner sine tjenester med "andre" konkurrerende selskap og kommer ut i pluss på alle punkter, det er selvfølgelig ett markedsføringstriks og ikke noe annet, uten at det er noe direkte i veien med det.
 

picxx

Well-Known Member
men er fortsatt interessert i å høre hva andre sier ettersom jeg helt sikkert kommer til å ha noen i løpet av vinteren og kan være interessert.

Jeg kommer til å tilskrive de som har benyttet seg av WF tilbudet og få en review fra dem, men ettersom det ofte kan ta (veldig) lang tid før man får svar fra enkelte kataloger vil jeg drøye det ihvertfall en stund før jeg ønsker noen tilbakemelding, slik at de selv får ett noe bedre overblikk også over %raten på registrerte/godkjente.
Akkurat dette synes jeg også er et ganske viktig punkt, da jeg ikke hadde hatt problemer med å tilby registrering i 150 norske kataloger, men med visshet vet at godt over 50% enten er ødelagte, ikke godkjenner, eller på andre måter gjør dem totalt ubrukbare.
 

tulling99

Medlem
Jeg ahr benyttet meg av (fullpris)tilbudet, hehe. Men jeg kan jo gi et minikommentar uansett:

"Jeg er overrasket over at firmaet ble lagt inn i et titall av katalogene allerede samme dag og de etterfølgende dagene.* Og det var deilig å outsource knotingen i den kaotiske katalogjungelen. Jeg kan således anbefale tjenesten. Hilsener fra Personskadeportalen.no"**

*Dette er korrekt, på tross av at picxx sa det kunne ta flere uker.
**bruk av dette elegante sitatet forutsetter selvsagt follow-lenke til webstedet!
 
Høyrest ut som eit ypperleg tilbod for meg med min nye nettportal for psykisk helse. Så vurderer sterkt å legge inn ei bestilling. Går utifrå at prisen på 890 kroner gjeld framleis? Kor lenge gjeld denne prisen?
 

picxx

Well-Known Member
Høyrest ut som eit ypperleg tilbod for meg med min nye nettportal for psykisk helse. Så vurderer sterkt å legge inn ei bestilling. Går utifrå at prisen på 890 kroner gjeld framleis? Kor lenge gjeld denne prisen?

Den gjelder inntil den blir forandret på 3shift Media
 
Topp