Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbyr --> Wordpress Minuttprising

picxx

Well-Known Member
Visste ikke helt om jeg skulle legge denne her, eller i jobbutlysning, men får flytte den hvis den ikke ble riktig :)

3shift Media kan nå tilby noe vi kaller for wordpress minuttprising.
I korte trekk går dette ut på at du som kunde betaler kun for den effektive tiden som blir brukt på ditt oppdrag (dog er min. oppdragspris på a 10min.).

Man kan bli litt oppgitt når man skal ha gjort noe med sin wordpressinnstallasjon, hele oppdraget egentlig er noe som man selv kunne gjort med ett enkelt museklikk og får presentert en faktura på 5-6-7-8-900 eller mer, fordi den som tok oppdraget fakturerer for hver påbegynt time.

Wordpress Minuttpris fakturerer for hvert minutt som er brukt. I snitt løser vi et lite oppdrag på rundt 20 minutter. Du kan lese mer om denne tjenesten her.
 
Sist redigert av en moderator:

adeneo

Medlem
Dette høres da virkelig ut som en god ide, men et par spørsmål dukker umiddelbart opp.

Si at jeg har et problem med min WP side, og sender 3shift en e-post vedrørende dette.
3shift svarer med et overslag og en kort summering av hva man tror må gjøres.
Jeg sender en e-post om at dette aksepteres, og oversender nødvendig innloggingsinfo osv.
Det tar bare 10 minutter å fikse selve feilen, og dere tar til vanlig 600,- i timen.
Blir jeg da fakturert en hundrelapp, eller legges den tiden som gikk med på henvendelsen og diverse tilbakemeldinger, fakturering og annet(les: vente på svar på webforumet) også på fakturaen ??
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Blir jeg da fakturert en hundrelapp, eller legges den tiden som gikk med på henvendelsen og diverse tilbakemeldinger, fakturering og annet(les: vente på svar på webforumet) også på fakturaen ??

Du blir fakturert ihht tilbudet vi gir deg på overslaget.
Får du et tilbud på at feilen blir utbedret på 25 minutt blir fakturaen på 25 minutt.
Om vi da bruker 3 minutt på selve feilien, 5 minutter for å få brukernavn og passord og logge oss inn og 10 minutter på å skrive faktura er egenetlig uvesentlig.

Men for å svare konkret, så nei, du blir ikke fakturert utover tilbudet for noe ekstra.
 

adeneo

Medlem
Det var i grunn den siste setningen der jeg lurte på, skjulte tillegg osv. som det da ikke er.
 

picxx

Well-Known Member
Det stemmer adeneo. Ingen skjulte tillegg :)
 
Topp