Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilgang på tradedoubler SE / DK?

HeisannHeisann

New Member
Hvordan får jeg tilgang til deres svenske og danske programmer? Vanligvis finner man et flagg eller lignende slik at man kan bytte land, finner ikke noe slikt på tradedoubler.
 

arve

Medlem
Du må registrere deg på hvert enkelt land, såvidt jeg husker

Gå på konto, oppe til høyre og velg land.
 

jaswane

Member
Kan du utdype? Jeg vurderer dem til noen butikker som annonsør.
Jeg har bare erfaring med dem som affiliate/publisher, så det gjelder kanskje ikke deg som annonsør, men det gikk på flere ting jeg reagerte på. En gang fant jeg flere salg som ikke var gjort opp med annonsør et år etter at det ble gjennomført. De sa det var en bug.. og flere av transaksjonene mine bare forsvant.

Flere andre ganger har noen litt større provisjoner bare blitt markert som Fraud/Svindel uten at jeg noengang fikk klarhet i hvorfor det ble sånn og hvordan en slik "svindel" foregår. Dette er vel noe annonsøren selv styrer litt, men jeg fikk ikke mye støtte og forklaringer fra Adrecord heller. Tror de ble litt lei av meg og sluttet å svare på meg på slutten...

Jeg skriver litt mer om det her: https://www.webforumet.no/forum/threads/er-adrecord-seriøse.32334/

:)
 
Jeg har vært på begge sider av bordet i de fleste nettverk både som annonsør og publisher.

Tradedoubler er blitt kjent for å ha elendig support, både for annonsører og publishere. De har fortsatt noen god programmer. Men med tanke på at de tar seg grovt betalt i forhold til andre nettverk, så er det merkelig at de har noen igjen.

Jeg har aldri hatt problemer med Tradedoubler og pengene har alltid kommet når de skal som publisher. Men har opplevd at de var vanskelige når man var annonsør.
 
Topp