Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tillater FB at organisasjoner/bedrifter har flere sider.

LTE

New Member
Min organisasjon har en FB-side som representerer hele virksomheten og administreres av informasjonsavdelingen. En av våre avdelinger ønsker å opprette egen side med informasjon om tjenestene de håndterer og kommunisere direkte med brukerne via FB-siden.

Tillater FB at det opprettes to sider registrert på samme organisasjon? Kanskje kan en mulighet være å opprette en side der tilbudet promoteres, men uten organisasjonens navn i profilen, og vise til nettsider og den andre FB-siden i informasjonsfeltet? Jeg ser at ved registrering av sider skal det gis informasjon om organisasjonens navn.

Har noen erfaring fra organisasjoner med flere FB-sider? Hvordan fungerer det? Hva er det viktig å tenke på/avklare før vi eventuelt går i gang?
 

Tony J

Alle skal få
Min organisasjon har en FB-side som representerer hele virksomheten og administreres av informasjonsavdelingen. En av våre avdelinger ønsker å opprette egen side med informasjon om tjenestene de håndterer og kommunisere direkte med brukerne via FB-siden.

Tillater FB at det opprettes to sider registrert på samme organisasjon? Kanskje kan en mulighet være å opprette en side der tilbudet promoteres, men uten organisasjonens navn i profilen, og vise til nettsider og den andre FB-siden i informasjonsfeltet? Jeg ser at ved registrering av sider skal det gis informasjon om organisasjonens navn.

Har noen erfaring fra organisasjoner med flere FB-sider? Hvordan fungerer det? Hva er det viktig å tenke på/avklare før vi eventuelt går i gang?

Er litt usikker på dette, men om du klikker deg inn på Log In | Facebook så vil sikkert noen der inne kunne svare deg. Det er en gruppe hvor temaet er Facebook sine retningslinjer.
 

picxx

Well-Known Member
Du kan opprette ubegrenset med FBsider og FBgrupper, men du kan ikke, iflg. FB, ha mer enn en personlig konto.
 
Som det blir sagt kan du ha så mange fb-sider du ønsker. De store merkene har normalt mange sider selv om de kun har et firma, og ofte også flere brukeskontoer. Man kan også koble flere facebookkontoer sammen om det er flere som skal ha tilgang, eller man skal ha en masterbrand-konto.
 
Topp