Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tips ang. BilligHotell.no

Øie

Medlem
Hei!
(Poster igjen på riktig sted denne gang.)

Dere driver kanskje ikke veldedighet, men hvis det er noen her som ikke eier en nettside i samme kategori som den jeg driver og har lyst til å gi noen kvalifiserte SEO-tips, setter jeg stor pris på det. Er klar over at jeg har et langt lerret å bleke, og setter pris på alle tips som kan ha positiv innvirkning på SEO.

BilligHotell.no
 

Øie

Medlem
Takk skal du ha. Rep. poeng gitt. Sjekker ut videoer nå. Noen andre som har konkrete tips?
 

PelleK

Medlem
Vetke om tips, men jeg tror du kan tjene masse penger på den siden der med de riktige besøkende. Alt ser sykt bra ut, og ingen bestiller en hotell-reise uten å forlate siden igjennom en tradedoubler-link.

Dette er jo helt konge. Selvom jeg personlig kanskje ville foretrekke at de billigste hotell-alternativene kom øverst på lista etter søk istedetfor random.

Hold oss oppdatert på det her da! :)
 

Tonny Kluften

Administrator
Har du tenkt på hvor mange kunder du mister ved å ha adsense på sidene? Har du evt. testet?
Ett adsenseklikk der gir ca 3-5 kr. Ett hotellsalg gir kanskje 150 alt etter hvilken affiliate du bruker. Hva lønner seg ? Dette bør du teste nøye.

Det beste SEO tipset her er vel å skrive masse gode artikler om hver by, hotellkjede og lign. slik at du får treff ved søk etter disse. Dyplenker inn er også et pluss.
 

Øie

Medlem
Takk til PelleK for optimismen og takk til Tonny for tips. Skal se nærmere på adsense-inspillet.

Jobber med flere artikler for øyeblikket.
 

dennison

Medlem
Når det først heter BilligHotell så syntes jeg du burde ha en underside eller en liten "boks" på forsiden som viser de billigste hotellene f.eks. Eller noen sykt billige priser.
 

hansson

Langveisfarende
Synes framsida ser litt hobbydesigner ut i forhold til søkeresultatene, som ser ganske stilige ut.

Tokyo osv. inne i søkeboksen ser bare grumsete og billig ut.

Vanskelig å sette fingern på noe men jeg blir litt stressa av all støyen høyt på side 1. Teksten nedover på siden er for spesielt interesserte, jeg ville lagt det i et eget menypunkt. Førstesiden bør inneholde KUN søket! Ser ikke for meg at denne teksten er noe spesielt interessant i seo-øyemed heller?

Forsøket på å finne en litt original font virker mot sin hensikt da den jeg får opp har utrolig dårlig og ujevn kerning (innbyrdes distanse mellom bokstavene). Det ser foreldet, hardt og litt hobby ut (igjen). Håper ikke kritikken er for tøff, men jobber du litt mer med kosmetikken yter du det ellers velsmurte maskineriet bak full rettferdighet.
 
Topp