Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tips og triks til gründere

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Fikk forleden inn et spørsmål om jeg kunne lage en oversikt over tjenester som gründere trenger/kan benytte seg av, men som er billige/gratis. Tipseren skriver så treffende at det finnes en rekke dyre tjenester som melker gründere (og ikke minst merker jo alle det når Brønnøysundregistrene er klar og telefonen kimer), men det finnes kanskje gode alternativer som ikke koster skjorta?

Tipper at det finnes en rekke folk her inne med gode tips til alt fra veiledningstjenester, banktjenester, regnskap, software og annet som gründere bør sjekke ut (penger er vel alltid et problem for folk i startupfasen)? Kom gjerne med tips, enten det er din egen suppe du koker eller andres. Gjerne også om du har lenker til egen eller andres nettsider, så skal jeg skrible sammen en sak.
 

KIA

Medlem
Fikk forleden inn et spørsmål om jeg kunne lage en oversikt over tjenester som gründere trenger/kan benytte seg av, men som er billige/gratis. Tipseren skriver så treffende at det finnes en rekke dyre tjenester som melker gründere (og ikke minst merker jo alle det når Brønnøysundregistrene er klar og telefonen kimer), men det finnes kanskje gode alternativer som ikke koster skjorta?

Tipper at det finnes en rekke folk her inne med gode tips til alt fra veiledningstjenester, banktjenester, regnskap, software og annet som gründere bør sjekke ut (penger er vel alltid et problem for folk i startupfasen)? Kom gjerne med tips, enten det er din egen suppe du koker eller andres. Gjerne også om du har lenker til egen eller andres nettsider, så skal jeg skrible sammen en sak.
Dette er veldig bra. Skal du publisere informasjoner her, eller på nettstedet ditt? Hvordan vil du få informasjoner? på PM eller legges offentlig som innlegg?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Kommer til å publisere artikkelen på siden min, men det er bare å tipse her i tråden (eller på PM om det er ønskelig) til glede for brukerne.
 

Miniforetak

Medlem
Hei Rune. Fulgte du opp denne? Hvis du fortsatt har en slik artikkel, så tipser jeg om «min egen suppe», Miniforetak.no. Opplæring for enkeltpersonforetak og de minste aksjeselskapene. Både gratismedlemskap og betalt medlemskap (til svært overkommelig pris, etter min subjektive mening). Ta den med hvis du synes det er ok.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Kommer nok til å følge opp denne ja, men da trenger jeg litt mer "kjøtt på beinet". Tar med din, selvsagt!
 
Topp