Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tips om bra Inkasso selskap for SMÅBEDRIFT?

john123

New Member
Hei,

Er det noen som har tips om et godt Inkasso selskap for småbedrift / lite firma?

Vi har til nå benyttet LINDORFF ... men er svært misfornøyd med tjenesten de leverer. Vi erfarer som lite firma at vi er sterkt nedprioritert. Dersom vi registrerer en sak hos dem, så tar det 3 - 4 uker før Lindorff i det hele tatt registrerer og aktiverer dette som en sak de skal følge opp. Her er det aldri noen unntak ... det tar så lang tid før de ser på saken... og så tar det ytterligere noen uker før de i det hele tatt sender ut noe krav til kunden.

Vi trenger derfor et annet seriøst og profesjonelt Inkasso selskap, som gir betraktelig raskere respons samt god service.

Er det noen som har tips og forslag?
 

john123

New Member
Interessant alternativ - skal sjekke de ut nærmere. Takk for tipset. Hvordan opplever du responstiden deres (fra du melder inn en sak til de tar tak i saken)?
 

Marius_J

Social Engineer
contando.no er det jeg bruker, veldig fornøyd med de til nå.

Sergel er et firma som er likt som lindorff, tar lang tid. Useriøse kundebehandlere. Ringer du inn å spør om noe så får du svar akkurat som om du er en idiot.
 

barentshavet

Active Member
Jeg har de på tre saker nå og kommer ikke til å bruke dem igjen. De er f.eks. helt elendige på informasjon til meg som kunde. Får ikke info om fremdrift i saker, vanskelig å få brukbart bilag til regnskap osv.

Har samme erfaring som deg. Veldig dårlig løpende informasjon til kunde og man må regelmessig sende mail for å få noe som helst form for oppdatering. Rett og slett elending oppplegg.
 
Topp