Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tips til anbefalt tjeneste til å poste for deg, a la Postplanner?

Driver å tester Postplanner her, og er ikke så veldig imponert da de feks kun dekker Facebook og Twitter. Ser at feks Massplanner.com også dekker de to, men i tillegg Google+, Insta, Pinterest og Linkedin (uten at jeg vurderer Massplanner, mind you - den kjøres fra pcen din, så maskina må stå på døgnet rundt. Selvsagt helt uaktuelt.)

Valgte Postplanner fordi jeg har lest en del på sidene deres, så det falt seg på en måte litt naturlig når jeg først skulle velge en slik tjeneste. Fant ut at det er et gedigent minus at de ikke poster til andre enn Face og Twitter.

Noen forslag til andre tjenester som fungerer tilsvarende, bare at de også dekker Insta og Pinterest?
 

Even

New Member
Finnes ingen verktøy som lar deg poste direkte til Instagram. De som finnes vil sende deg en pushvarsel og preloade alt for deg men du må fysisk poste bildet selv via appen.

Hootsuite gjør dette.
 

Jens1986

Medlem
Finnes ingen verktøy som lar deg poste direkte til Instagram. De som finnes vil sende deg en pushvarsel og preloade alt for deg men du må fysisk poste bildet selv via appen.

Hootsuite gjør dette.

Followliker kan publisere bilder på insta for deg uten at du må godkjenne. Kan også scrape bilder basert på tags, location, brukernavn, og deretter laste opp automatisk. Men, PCen må stå på. Så det er vel uaktuelt for OP.
 
Topp