Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tips til hosting?

Jeg har brukt GoLarge Hosting en stund nå, men nå som jeg begynner å få en del domener, blir det rimelig dyrt i året.

Har ikke sjekket ut om det er mulig med flere domener på et webhotell der, men uansett så er det begrenset til maks 70GB trafikk pr mnd for det største..

Er det mulig å overføre .no domener til f.eks Hostgator? Eller må de hostes i Norge? Isåfall, er det noen selskaper i Norge som gir meg muligheten til å ha flere domener på et webhotell, med ubegrenset trafikk?
 

Keanu

Geek
Det er ingenting som forhindrer deg fra å bruke webhotell fra utlandet på dine .no-domener. Det jeg vil tro du tenker på, er at registrar mest trolig må være norsk (selv om det sikkert finnes utenlandske som også kan registrere .no).

For å bruke webhotell fra f.eks. hostgator, setter du opp en hostgator-konto, og endrer domenenavn server hos registrer til å peke på hostgator sine.

Selv er jeg stor tilhenger til å ikke ha registrar og webhotell hos samme firma.
 
Snakket med support fra Hostgator nå, så bestemte meg for å flytte saker over dit etterhvert.

Ser jo at man kan ha ubegrenset med domener for $7.95 - $12.95 pr mnd der. Nå betaler jeg jo 7500,- i året for skitn :D
 
Topp