Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tips til ny nettbutikk leverandør

Gullak

Medlem
Heisann!

Har fått mange flotte tips her tidligere, så prøver igjen.

Har fått beskjed av min Nettbutikk leverandør at de ikke skal videreutvikle sin nettbutikk løsning, så nå ser jeg meg etter en ny løsning.

Og vil gjerne ha tips fra dere. Gjerne komplette løsninger, og evt løsninger med open source.
Jeg har pr dags dato ca 1000 forskjellige produkter, som også har en del forskjellige varrianter.



Nettbutikken omsetter for over 1 mill pr år, slik at jeg må ha et solid system.


Takker for alle gode tips!
 

Gullak

Medlem
Reagerer litt på at de har begrensinger på antall ordre pr måned. Og de tar ganske mye for diverse apps man bør ha. Står at alle apps følger med på den beste pakken, men dette stemte ikke når jeg ordnet testbutikk :/
 

Gullak

Medlem
Har pratet med dem.
Ordnet med test butikk, for å teste mulighetene for å importere varene fra min nåværende butikk.
Men denne funksjonen var ikke inkl. Det var noe man måtte kjøpe til.
Så spurte jeg om de kunne aktivere denne funksjonen på testbutikken, slik at jeg fikk testet om jeg fikk flyttet over varene. Den mailen fikk jeg aldri svar på.
 

NettXpress

New Member
Hei. Du er velkommen til å prøve CS-Cart fra NettXpress. Du kan teste den gratis i 30 dager. Med i pakken følger: Support, kjente frakt og betalingsløsninger, og du betaler kun en gang. Mange av modulene som koster penger hos MyStore er ferdig integrert i løsningen vi tilbyr.

Hvilken nettbutikkløsning bruker du i dag? Vi har verktøy for å overføre: Produkter, ordre og kunder fra mange ulike løsninger.
 

thorep

Medlem
Tror vi går for Prestashop, men trenger tema. Mange premium å velge i..men finner ikke noen som passer helt
 

thorep

Medlem
Kikket også på 24nettbutikk og..men siden dette bare er hobby prosjekt nå i starten er det mye å binde seg opp til 500 kr i mnd, 800 osv..
 

Rudi Thomassen

New Member
Hei,

Langt fra all funksjonalitet er inkludert i våre testbutikker. Men alt er i utgangspunktet der for det du trenger for å drive en god nettbutikk. Riktignok er det endel apps som du kan velge å kjøpe som tilvalg. Hovedgrunnen til dette er fordi vi ønsker å være en plattform som man kan vokse med. Vi mener vår plattform, i tillegg til å være tilpasset det norske markedet, også er fleksibel og skalerbar. Så i steden for å vokse ut av plattformen, så kan du enkelt bygge på med funksjonalitet som man nødvendigvis ikke trenger som nyoppstartet. Når det gjelder mailen du ikke har fått svar på så skal jeg sjekke dette. Du kan evt sende meg en epost så blir vi nok enig angående import av produkter.

mvh

Rudi Thomassen
Mystore.no
 

idefox

New Member
Vi har kjørt Mystore i over tre år og dermed også fått med oss wn dwl av utviklingen. Det finnes mange bra løsninger der ute, men selv on det nå blir en dyrere løsning for oss (kanskje betydelig dersom vi kommer over 250 ordre mnd som vi kanskje føler er i minste laget i forhold til pris) så finner vi ingen andre løsninger som vi mener kan gi oss noe mer også om vi tar med oss forventet vekst. Det vil si at vi tror at Mystore er en solid samarbeidspartner også fremover.

Vi har benyttet oss av noen apps (som ikke har vært inkludert), men mange er også unødvendige for vår del.
Vi har rundt 4000 aktive produkter per idag.

Generelt relativt kjapp respons på spørsmål og har stort sett alltid fått relevant og god hjelp.
 

thoaud

Country manager @ Servebolt
1000 produkter? Hva er det du skal selge?
Hvor stor utskiftning er det i varene dine?
Hvordan innhold skal du ha på hvert produkt?

Jeg ville sett på Magento og andre high volume løsninger.
Om man vil ha out of the box løsning er nok Shopify et svært godt alternativ.
 
Topp