Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tips til oppgradering på talentdb.no

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Da har tiden kommet for at programmeren min skal oppgradere Talent Databasen. Da er jeg interessert i innspill fra dere, på hva slags funksjoner som ønskes til det neste versionen.

Ta gjerne en titt på konkurrenten min, og fortell hva du mener dem mangler, så kan jeg prøve å gjøre det bedre!
- Kenneth
 

KrooniX

Medlem
Hei!

Hvorfor har du passordfeltet i registreringen som text og ikke password? Det fører jo til at passordet er synlig og andre som eventuelt er til stede når det skrives inn kan se det.

Du bruker epost som innlogging. Personlig kan jeg ikke fordra det. Ha ialdefald mulighet til å velge å bruke noe annet som innlogging.

Leger rekker jeg ikke nå

Lykke til
Christian
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Registreringsskjemaet i neste version vil selvfølgelig bli forbedret. Og epost som brukernavn kommer vi ikke til å gå bort ifra, rett og slett fordi vi ikke gidder kallenavn som "hotstar21" osv. Vi kjører igrunn samme stil som facebook (og har gjort det siden før facebook sin tid) - epost for å logge inn og ekte navn på innsiden. Epost er også lettere å huske.
 

KrooniX

Medlem
Hei

Kom over noe nytt da jeg fikk eposten:

"Takk for din søknad til talentdb.no!"

Du ser sikkert selv, æøå problemer..


Christian
 

Adrian

New Member
Du må fikse bildeskaleringen på de små bildene til modellene. (Talent Databasen)

Så burde du lage bildene på Topp 20 listen listen større. Slik det er nå, er det vanskelig å se hvordan modellene ser ut.
 
Topp