Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tjene penger uten ekstra kostnader ?

maherm2

Medlem
Vi har en nylig lansert nettside, dating for voksne for å være mer spesifik.

Til dette har vi laget et partnersystem, dette gjør at vi speiler vår nettside inn i dine egne farger, logo og eget domene/subdomene. Veldig enkelt. Medlemmer hos oss er også synlig hos deg, så du slipper å åpne uten et eneste medlem.

Når et besøk blir til et betalende medlem så genereres det en provisjon til deg.
Siden vi tar betalt pr måned, får du også provisjon når medlemmet fornyer sitt medlemskap. Det betyr at om et medlem betaler i tolv måneder så får du provisjon av alle tolv måneder.

Dette er beregnet for deg som allerede har et nettsted og ønsker å få litt ekstra inntekter.

Du får innlogging hvor du kan se statistikker.

Vi søker også .net utivkler !
 

picxx

Well-Known Member
White label sider har alltid vært en av de greieste måtene å promotere en side på for oss som er "litt late". Synd at det er så altfor få som benytter seg av dette på det norske markedet (meg bekjent er det vel kun en erotisk shop + spreadshirt).

Kan du si noe om provisjonen dere betaler, og har dere også et referral system kanskje?

Hørtes faktisk veldig intressant ut dette :)
 

maherm2

Medlem
Vi åpnet for litt i underkant av to uker siden og vi har fra 150 til 400 unike treff pr døgn. Vi har brukt noe adwords og litt timeannonser på vg, men da har besøket vært høyere naturligvis.
 

maherm2

Medlem
ja dette er en god måte synes jeg hvertfall.
Har du selv en erotisk shop ?
Vi har ikke et refferal system enda. Det er derfor jeg søker en utvikler.
Vi tilbyr fra 15 - 30%
 

picxx

Well-Known Member
ja dette er en god måte synes jeg hvertfall.
Har du selv en erotisk shop ?
Vi har ikke et refferal system enda. Det er derfor jeg søker en utvikler.
Vi tilbyr fra 15 - 30%

Nei, jeg har nok ikke noen erotisk shop :)

Jeg har derimot drevet litt innen adult på det engelske markedet tidligere, og de er ganske så flinke til å tilby white label sider, noe som mange ganger både tilfører nettsiden din innhold og litt ekstra cash.

15-30% er jo definitivt ikke noe å si på om det er lifetime recurring.
Er det kun "kinoen" og shoppen som vil bli betalingstjenester eller vil du/dere også ta betaling for medlemskap på siden?
 

maherm2

Medlem
Dette høres jo veldig bra ut det. Du kan si video og shop der er vi selv en type partner og vi får provisjon for hva som selges der. Men på vår løsning så synes ikke video og shop, grunnen til det er jo at kanskje du som har nettsider fra før kanskje allerede tilbyr disse tjenestene. Det er medlemskap som koster penger hos oss. Og her får du provisjon så lenge medlemmet fornyer sitt medlemskap.
 

picxx

Well-Known Member
En ting til... vil dette være en full white label side, eller kun en iframe eller noe slikt?
Tenker da på evt. linkbytter etc. om man vil tilføye noe selv på siden.
 

maherm2

Medlem
Dette er full white label. Siden skal ikke inn i noen i frame. Men du kan velge å legge siden i frames om du ønsker det. slik at du kan legge en header på. Foreløpig går det ikke å plassere ut linker osv. Men det kommer. Jeg vil at det skal være opp til hver enkelt om de vil linke videre osv.
 
Topp