Kjapp og trygg hosting for Wordpress

To spm - et adsense og et TD

pleb

Medlem
Hei :)

Spm 1:

Jeg har en nettside jeg driver allerede som en partner er lysten på å bli med på. Dealen er som følger; han får lov til å legge til artikler med sine TD-afflenker mot at AdSense-annonsene og de øvrige TD-annonsene som ikke er tekstlenker er mine.

Spørsmålet er; er dette mulig? Går det an at han lager seg en Tradedoubler-bruker og registrerer "mitt" nettsted og sender ut sine lenker på dette nettstedet?

Jeg har jo allerede en bruker som tjener penger fra nettsiden.

Spm 2:

Nytt prosjekt med en jente jeg kjenner fra tidligere. Det skal opprettes tre blogspot-blogger, og en hovedside og vi skal dele inntektene 50/50. Men på adsense-brukeren min er det kun 4 blogger som det er mulig å se hvor mye besøk og inntekt det er fra, noe som betyr at disse bloggene blir "skjult" mtp statistikk i AdSense-kontoen min.

Er det mulig å sjekke inntjeningen på disse tre bloggene og det hovednettstedet ved å endre på noen innstillinger i AdSense? Kjipt å gi henne halvparten av all inntjening på alle bloggene, mener jeg!;)
 

pleb

Medlem
Herlig, takk for svar. Tror jeg fikset det nå. Men er det ingen som vet om det er lov for to brukere å registrere samme side på tradedoubler?

Leste litt igjennom TD-siden uten å finne noe særlig til svar.
 

Joakim@TD

Medlem
Hei :)

Spm 1:

Jeg har en nettside jeg driver allerede som en partner er lysten på å bli med på. Dealen er som følger; han får lov til å legge til artikler med sine TD-afflenker mot at AdSense-annonsene og de øvrige TD-annonsene som ikke er tekstlenker er mine.

Spørsmålet er; er dette mulig? Går det an at han lager seg en Tradedoubler-bruker og registrerer "mitt" nettsted og sender ut sine lenker på dette nettstedet?

Jeg har jo allerede en bruker som tjener penger fra nettsiden.

Først og fremst: Et godt spørsmål :)

Dette er lovlig, så lenge det oppgis korrekt sted (nettside) i vårt system hvor det publiseres.

Mvh Joakim
 
Topp