Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tråd som handler om alt innen nettbutikk?

Liandrian

Medlem
Heisann!

Finnes det en tråd her i dette forumet som tar for seg alt fra start i en nettbutikk? En slags ABC i oppstartsfasen.

Det jeg lurer på er:Hele gangen fra hvem du velger til å ha webhotell hos , til hvem man velger å levere nettbutikk oppsettet sitt hos.

Sjekker ut og tenker at jeg lander med nettbutikk24.no, men leter fortsatt etter den rette leverandøren for å ha domenet mitt hos.
Noen tips der?
 

Diana Dahn

Medlem
Har du lest på Bring's side? Her står det masser om hvad du skal tenke på når du vil starte en nettbutikk: Starte Nettbutikk - bring.no

SEO (søkemaskinsoptimering) er veldig viktig for å generere salg. Det finns masser om hvordan du gjør dette, bare å søke på Google omkring det.

Jeg arbejder for et firma som sælger en nettbutikk-løsning som er utviklet til å få din nettbutikk i toppen på Google. Vi hjelper deg gjerne i gang, helt fra starten, hvis du har bruk for det.

Les mer om vår nettbutikk-løsning her: SmartWeb Nettbutikk og CMS | Nettbutikk løsning | CMS system | Online software til nettside og e-handel
Det siger våre kunder om oss: SmartWeb.dk vurderinger | Kundernes vurderinger af SmartWeb.dk

Mvh,
Diana Dahn, Markedsføring, SmartWeb
 
Topp