Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tråden om alternativer til finn markedsføring

Navido

New Member
Jeg har lenge vært en flittig bruker av finn bedriftskunde..og da uten avtale. Husker at de lå nede på 35kr pr annonse. Nå må jeg ut med 3 ganger mer. Så jeg begynner å lete etter andre markeder hvor man kan poste.

Er det noen som har forslag? Bortsett fra facebook ads og google adwords?

Hvordan markedsfører dere?
 

xdex

Medlem
Markedsføre hva da? ingen tvil om at Finn har en ledende rolle i norsk næringsliv. Finnes jo tjenester som f.eks. mittanbud.no men dette er kanskje ikke relatert til det du legger ut?

Selv har jeg svært god erfaring med Google AdWords, Facebook og Instagram. Det er også veldig lett å måle effekten, to grafer forteller meg kostnader mot fortjenester i alle annonser. Enklere kan det vel ikke bli? Selv syntes jeg Finn bare er kronglete og masete, ikke minst.. dyrt! Facebook har jo også egne markedsplasser nå, men er nok litt mer for privatmarkedet. Hvis du driver nettbutikk finnes det også ulike tjenester som "matcher" prisen din mot konkurrenter.. dette kan jo kaste ett lys over din butikk (om du er billig) .. men igjen, jeg ville nok satset pengene mine på noe som ga meg mer kontroll.. Som f.eks. AdWords eller andre annonsenettverk hvor ting er mer målbart.
 
Topp