Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trøbbel med WF i Opera, ikke i IE

Marita

ordleker
Siden jeg registrerte meg for noen uker siden, har det vært noen dager innimellom (noen timer om gangen) hvor jeg har hatt trøbbel med forumet i Opera (10.10). Jeg får ikke markert forum som lest, og om jeg går inn på en tråd for å svare der, får jeg feilmelding. Har hatt trøbbel med det i ettermiddag. (Kan gå inn etter dette innlegget og sjekke nøyaktig hvilket). Samme problem om jeg logger ut og inn også.

Funker fint i IE (7).
 

Marita

ordleker
Jeg mistenker sterkt at det er noe med Operaen min, jeg har hatt masse trøbbel i kveld med å laste sider - tar rundt 30 sekunder.. Jeg dauer snart av krampetrekninger i tålmodighetsmuskelen min :p

Så igjennom litt hvordan man kan slette cachen, går inn på vertøy-> avanser -> infokapsler. Men her kan man bare slette en og en, noe som vil ta meg flere timer. Det må da finnes en enklere metode? (Det skal sies at jeg har 10+ sider oppe samtidig, om det har noe med saken å gjøre)
 

Marita

ordleker
Har samme problem igjen, gitt.. også etter reinstallasjon av Windows og Opera. Sidene laster ikke helt ferdig her inne, (dvs. de gjør det, men med timeglass som står og venter) og det kommer ikke opp noe nytt på "nye innlegg", heller ikke forsvinner postene jeg har besøkt fra denne listen. Om jeg logger inn og ut oppdaterer "nye innlegg" seg, men problemer fortsetter på samme måte.

Alt fint i Chrome.
 

Gaasehud

Medlem
WF funker knall i Opera her – også med 10-20 faner. Opera laster jo ikke alltid sidene helt fra starten (kort forklart) så du kan jo ta en refresh av og til.
 

Marita

ordleker
hansvh: jeg hadde ikke problemer med det denne gangen, og husker ikke hva jeg fikk opp sist.

Har ikke prøvd å slette cachen nei. WF har funket greit de siste dagene i Opera, og denne gangen kunne jeg også poste. Det eneste problemet denne gangen var at når jeg gikk tilbake til "nye innlegg", så var den ikke oppdatert - samt at sider ikke lastet fullstendig, noe som kanskje har en sammenheng. Jeg fikk heller ikke opp nye innlegg på "nye innlegg", altså fikk ikke opp nytt etter at problemet startet. Da måtte jeg logge ut og inn, eller gå til Chrome.

Vet ikke om dette er mitt eller WFs problem, men jeg syntes det var merkelig at det også skjedde etter at jeg har installert Windows+Opera på ny..

Tonny, var ikke sånn med andre nettsteder her om dagen, men det har vært det før. Altså at nettsider funket i Chrome, men ikke i Opera.. noe som vel tilsier at det er mitt problem, men.. Skal si fra om det skjer en gang til jeg.
 
Topp