Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trackng av URi(Url)

picxx

Well-Known Member
Jeg ønsker å se fra hvilken eksakt url adresse mine SU kommer fra i f.eks. TD, euroads, mmedier etc.
Noen som enkelt kan fortelle meg hvor jeg finner dette...


Takker for svar :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Vet ikke helt om jeg forsto deg der. Du vul se hvor brukerene kommer fra i affiliateprogrammene? Aff.prog-ene har ingen funksjoner som viser deg dette. Da må du isåfall filterere all trafikk gjennom en annen URL før du sender den videre til aff.prog.
 

picxx

Well-Known Member
Aff.prog-ene har ingen funksjoner som viser deg dette.

Jo!
Alle aff. script har deler som viser dette.
det som forundrer meg er at dette ikke skal være en funksjon som tilbyes norske affiliater.
det samme gjelder forøvrig postbacks og gyldige postback IP's.
 

Adrian

New Member
Tradedoubler har jo disse EPI greiene. Viss du har en "variabel" som inneholder URL til den eksakte siden, så putter du den inn i EPI koden.
 

Deezire

Medlem
OpenX har såvidt jeg vet en slik funksjonalitet, hvis jeg forsto problemstillingen. Da oppretter du egen dummy kampanjer i OpenX og legger inn TD etc. sine lenker der. Da vil alt gå gjennom OpenX først, og du vil få ganske detaljert statistikk.
 

picxx

Well-Known Member
OpenX har såvidt jeg vet en slik funksjonalitet, hvis jeg forsto problemstillingen. Da oppretter du egen dummy kampanjer i OpenX og legger inn TD etc. sine lenker der. Da vil alt gå gjennom OpenX først, og du vil få ganske detaljert statistikk.

For å spore trafikk er vel openX grei nok, men det jeg var ute etter er å spore faktiske actions som blir gjennomført, og openX kan ikke gjøre dette medmindre det er støtte for postbacks i openX, og det fører oss egentlig bare tilbake til utgangsspørmålet mitt.

Har fått svar fra både euroads og mmmedier om at de har slike systemer i sine program, men ser ut som andre programmer er litt i sommermodus og tar seg god tid på å svare :D
 
Topp