Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tradedoubler-feil - hente ut lenker

pleb

Medlem
Hei.

Når jeg trykker på "Hent lenker og grafiske elementer", så får jeg denne meldingen:

"""""""
Feil i systemet

Error loading program info

Vi beklager for eventuelle problemer pga dette. Dersom feilen gjentar seg, vennligst ta kontakt med din nærmeste TradeDoubler supportkontakt
"""""""""""""""""

Noen andre med liknende problem? Det å kontakte Tradedoubler på mail og Twitter har jeg prøvd før, og da fått svar enten A) aldri eller B) èn uke-to uker.

Så derfor spør jeg her om noen har liknende problemer, og om det har skjedd før - slik at man kanskje har en antagelse på når det går over? :)

Utrolig irriterende.
 
merkelig at det skjedde på en søndag igjen igår.. og feilen er fortsatt i rettet. om det er en feil her, så håper jeg ikke at de greier å lage feil i tracking av linker også.. :S
 

Joakim@TD

Medlem
merkelig at det skjedde på en søndag igjen igår.. og feilen er fortsatt i rettet. om det er en feil her, så håper jeg ikke at de greier å lage feil i tracking av linker også.. :S

Dette er en merkelig feil, og jeg har feilsøkt for å finne ut av det - uten at det har gitt foreløpige resultater da det ordner seg etter et par timer. Har også snakket med en kollega i Sverige, de opplever også at dette skjer.

Men det gjelder bare å hente ut tekstlenker og bannere, det slår ikke ut på trackingen.

Jeg har eskalerte feilen til HQ og tech alle gangene det har oppstått, og responsen er at det virker som det har noe med oppdateringene som gjøres i affiliateloginen. Det vil forekomme store endringer her innen kort tid for å gjøre brukeropplevelsen bedre. Disse gjøres oftest i helgene.

Dette skal ikke skje, og jeg beklager at det forekommer.
 
Topp