Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tradedoubler lanserer nytt meldingssenter

TradeDoublerNO

Tradedoubler
Tradedoubler har i dag lansert et nytt varslingssenter til alle affiliates. Oppe i høyre hjørne vil du nå finne nye beskjeder fra Tradedoubler til deg som affiliate.

Beskjedene vil i første omgang være systembeskjeder fra Tradedoubler (godkjennelser, avslutninger og eventuelle problemer). Etterhvert vil dette utvides til å også være beskjeder fra annonsører.

Målet er å gi affiliates en enklere og bedre måte å få informasjon på enn bare gjennom e-postutsendelser. Alle vil fortsatt få e-poster på hendelsene som nevnes over hvis man har bedt om e-poster fra Tradedoubler.
 

minime

Medlem
Jeg har sendt dere e-poster som enda ikke har blitt besvart. Dette begynner og bli 6-7 månder siden jeg sendte de.

Bruker ikke dere lenger. Grunnen er enkel dere eier ikke support.
 

Bjørn

Domenespekulant
Sliter også med å få svar på henvendelser. Dessverre har dere elendig kundeservice, noe et så stort firma som dere ikke burde ha.
 

tritrans

Medlem
Enig. Har gitt opp å få svar fra kundeservice på mail. Jeg har store problemer med rapportgenerering. Jeg har luftet problemet her tidligere, men det virker som om TD ikke tar dette seriøst. Det tar 2 timer å generere rapporter som det tidligere tok ca. 1 sekund å generere. Forklaringen på dette er at de har flyttet noen av de "gamle" statistikkdataene for å gjøre live oppdatering raskere. Hvorfor klarer de ikke å gjøre begge deler? HVorfor svarer de ikke lenger på henvendelser?
Jeg bruker fortsatt TD, for de har noen programmer med bra EPM. Det er bare så irriterende å vente på rapportene som aldri dukker opp.
 
Topp