Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tradedoubler og DFP?

clinton4

Medlem
Hei TD!

Jeg bruker DFP for å håndtere annonser på nettsidene mine. Når jeg skal legge inn en annonsekode fra TD i DFP, får jeg opp følgende melding:

Beklager, vi gjenkjenner ikke denne koden. Hvis du ønsker å spore klikk via DFP og unngå avvik i tellingen, må du sette inn makroer manuelt. Ta kontakt med kodeleverandøren for instruksjoner om hvor makroene skal plasseres.

Jeg har følgende makroer tilgjengelig som jeg kan plassere inne i koden deres.

- Buffereliminering
- Makro for uoppdagede klikk
- Klikkmakro
- Bredde
- Høyde

Kan dere fortelle meg hvor jeg kan/må plassere disse for å unngå konflikter med deres tracking?
 

TradeDoublerNO

Tradedoubler
Det er ikke påkrevd å sette inn makroer for at tracking hos Tradedoubler skal virke. Ønsker du derimot å spore klikk også i DFP, må du sette inn klikkmakroer i DFP.

DFP har full støtte for Tradedoubler sine koder og kjenner disse igjen, men for at de skal kjennes igjen må du bruke Javascript-koder med cache-hindring slått på. Når du bruker denne koden vil DFP kjenne den igjen og du får en knapp som da heter "Sett inn makroer" - trykk på denne og klikkmakroen blir satt inn.

Kode:
<script type="text/javascript">
var uri = 'http://impno.tradedoubler.com/imp?type(js)g(20768604)a(xxxxxx)[I][B]preurl(%%CLICK_URL_UNESC%%)enc(1)[/B][/I]' + new String (Math.random()).substring (2, 11);
document.write('<sc'+'ript type="text/javascript" src="'+uri+'" charset="UTF-8"></sc'+'ript>');
</script>

Som du ser i koden over er det satt inn en klikkmakro under preurl() parameteret. Man kan bruke preurl til å sette inn klikkmakroer eller clicktags fra andre sporingssystemer.
 
Topp