Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tradedoubler og rå pris på integral

Hei.

Dette er tilbudet jeg fikk. Syns minimus fe på kr. 5000 er helt håpløs. Vurderer å droppe hele tradedoubler nå...

Noen kommentarer???
Noen konkurrenter til Integral ?




Här kommer det fact sheet jag nämnde i vårt samtal. Titta igenom det och återkom om du vill att vi tar 30 minuter och gör en online demo så att du får se Integral och hur du kan jobba i det.

Vad gäller priset så kan vi göra följande:
- ni betalar 0,10 NOK per click (CPC)
- en fast minimi- kostnad på 5000 NOK per månad där det ingår 50.000 klicks per månad.

Återkom gärna om du har några frågor.
 

picxx

Well-Known Member
Integral er TDs grensesnitt for å administrere dine, eller dine kunders, annonser (sporing, rapporter etc.) om jeg ikke tar helt feil.
Kunne vel like godt kalt det for "TDs adminpanel for annonsører".
 
Hei.

Dette er tilbudet jeg fikk. Syns minimus fe på kr. 5000 er helt håpløs. Vurderer å droppe hele tradedoubler nå...

Noen kommentarer???
Noen konkurrenter til Integral ?

Jeg fikk opplyst at det kostet 5500 kroner(og at det var laveste mulige pris). Skal du starte i Norge eller Sverige? Som jeg har fortsått det er Integral kontrollpanelet, bare at de kaller det noe annet.
 
Sist redigert:

Joakim@TD

Medlem
Integral er TDs grensesnitt for å administrere dine, eller dine kunders, annonser (sporing, rapporter etc.) om jeg ikke tar helt feil.
Kunne vel like godt kalt det for "TDs adminpanel for annonsører".

Forståelig nok er det litt misforståelser ute og går.

Integral er hele vår teknologiske-plattform, som vi lisensierer ut til annonsører som ønsker å styre sporing, adserving,søk osv. selv.

Inneholder også muligheten for annonsører å styre egne interne affiliatenettverk, da det også inneholder utbetalingsmuligheter.

Aktører som Kelkoo, Komplett, MPX og flere andre bruker dette, men på forskjellige måter.
 
Topp