Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tradedoubler på "ikkeregistrert" domene?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Heisann Heisann alle sammen og god påske.

Jeg har som sikkert mange av dere lagt merke til brukere som plasserer Tradedoubler annonser i forumet her, når det skulle passe.
Det jeg lurer litt på er hvorfor? Vil dere motta noen som helst provisjon for å plassere annonser / tekstlinker på en side som dere ikke har registrert hos Tradedoubler?

Jeg driver og lager til en litt tullete side, og jeg har satt hele greia opp på ett webhotell med tilhørende domene jeg kun bruker for tull.
Noen annonser har jeg lagt ut på siden, og jeg legger merke til at Tradedoubler registrerer klikk, men ingen kroner tjent...
Dette kan jo være tilfleldig, men jeg lurer altså...:

Er det mulig for meg å tjene penger på disse annonsene ettersom jeg ikke har registrert dette domenet hos Tradedoubler?
 

Ståle

Medlem
Så lenge man ikke får betalt for UV/klikk så gjør det ingen ting. Så lenge din link benyttes så får man salget.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Da blir jeg med engang litt mer nysjerrig... Dette blir da litt OT, men dumt å starte en ny tråd..
Hvor mange klikk pleier dere å få registrert uten noen form for salg? Kom gjerne med % ! :)
 

Ståle

Medlem
Da blir jeg med engang litt mer nysjerrig... Dette blir da litt OT, men dumt å starte en ny tråd..
Hvor mange klikk pleier dere å få registrert uten noen form for salg? Kom gjerne med % ! :)

Det kommer jo helt ann på kvaliteten på trafikken, og hva slags produkt du selger. Men som et eksempel kan jeg ta:

Program: Jamba
Klikk: 1 618
Salg: 17
Prosent: Konvertering på litt over 1%.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Da var jeg litt mer med.. :p Trafikken jeg har sendt avgårde er ikke mye kvalitetstrafikk heller.. Den har vært mer dritt hele greia.. :p Tusen takk for hjelpen da ! Jeg har fått akkurat de svarene jeg var på utkikk etter ;)
 
Topp