Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tradedoubler, reiseliv...noen erfaringer?

looper

Medlem
Ettersom vi driver å utvikler en reiseportal og er ute etter affiliate programmer.
Har registrert meg på TD nå men lurer på andres erfaring på evt inntjening på disse eller lignendet? Hvis jeg forstår riktig går det ikke på klikk men på salg?

Evt noen suksess historier eller motsatt?

Tenker evt på andre affiliate steder?

Håper på noen konstruktive svar ;)
 

comichael

Medlem
Gjennom flere år har jeg hatt rundt 10 ganger bedre inntjening på AdSense enn Tradedoubler, på diverse reiseguider, med omtrent like stor eksponering av annonsene.
 

pleb

Medlem
Jeg har ca 50/50 på AdSense og Tradedoubler på reisesiden min. Får inn et par salg i måneden, men siden er kun i "starfasen", og jeg har ikke finpusset hverken innhold, dyplenking eller design.

Siden min er rettet mot ungdom som drar til syden, så jeg tjener utelukkende på Star Tours program.
 

looper

Medlem
Altså AdSense er flott og bra det men har litt dårlig erfaring med det:)
Har derimot sett på å bli Expedia Affiliate eller dems sitt egene program, har ikke gjort noen regnestykker på det riktignok.

Det viktigste for meg er at annonsene blir "brukervennelig" altså at det er naturlig for leser å trykke på de. Men også at de ikke utgjør noe irretasjon om det er mulig.
Vet noen om noen måte å få inn en "søkemotor" på, enten til expedia eller lignendet.
 
Topp