Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tradedoubler under DDoS-angrep

gano

Medlem
Tradedoubler har vært nede en stund nå (vet ikke hvor lenge). Leser på Twitter at de er under et DDoS-angrep. Noen som vet noe mer?
 

pleb

Medlem
Fikk en del salg registrert i morgentimene, men så stoppet det brått...og ikke solgt noe i hele kveld. Det eneste som har skjedd er at de har fjernet en del penger fra kontoen min, men regner kanskje med at dette var avbestillinger på hotellrom gjennom Hotels.com.
 

pleb

Medlem
Det er drøyt. Spores det ikke da eller?

Lurer på hvem som hater Tradedoubler såpass. De har nok ekstrem treg support, men dog...

Jo, jeg har Tradedoubler-appen på mobilen og fikk solgt både i natt og i morgentimene. Alt registreres - det skriver de også på Facebook.

Av en eller annen grunn er det alltid nettsidene jeg selger til deg som selger bra rett før overtakelse. Karma..?
 

Tonny Kluften

Administrator
Av en eller annen grunn er det alltid nettsidene jeg selger til deg som selger bra rett før overtakelse. Karma..?

Ja, det er karmaen som styrer inntekter og utgifter i norsk bissnissliv.
Karma fungerer på flere måter, i dette tilfelle er det nok begge vi som har vært snille, du får mer, totalt sett, fra sidene og jeg får dem litt billigere.
Et annet scenario kunne vært at du har vært slem og får et lite innblikk i hvor mye jeg som har vært snill skal tjene på sidene dine. Men jeg tviler veldig på at jeg er snillere enn deg.
 

pleb

Medlem
Fra Facebook:

Following the technical issues we have experienced this week, we are continuing to work to restore our main website. We have made the decision to keep the site closed until Monday morning so that our incident team can work throughout the weekend to ensure the issue is fully resolved. Tracking is operating as normal so all transactions will be captured. We apologise for any inconvenience and deeply appreciate your patience. We will continue to keep you updated with any further progress.
 
Topp