Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tradedoubler vs Zanox ++

kongen

kongemedlem
Hvor store er egentlig Tradedoubler i forhold til bedriften Zanox/AffiliateWindow/buy.at? Og hvem er størst av Tradedoubler og CJ?
 

Mats@TD

Medlem
TradeDoubler er faktisk størst i alle markeder vi er i utenom Tyskland hvor vi er på tredjeplass. På verdensbasis kniver TradeDoubler og Comission Junction om å være størst og per dags dato er vi vel omtrent like store. CJ er giganter i USA, men i Europa har de lite fotfeste. TradeDoubler er giganten i Europa, men foreløpig med null tilstedeværelse i USA.

I UK har konkurransen hardnet seg til etter at AffiliateWindow kjøpte opp Buy.at, men de siste tallene våre tilsier at TradeDoubler er størst. Etter at AOL la ned Advertising og stengte alle lokale kontorer til Buy.at skal det bli spennende å se hvordan konkurransen fra AffiliateWindow/Buy.at blir. Det skulle vel ikke forundre meg om Buy.at forsvinner til fordel for AffiliateWindow som utvilsomt har en bedre teknisk plattform.

Litt TradeDoubler facts:
TradeDoubler har totalt over 1800 forskjellige annonsører, 130 000 aktive affiliates (affiliates med transaksjoner) og er tilstede i 18 forskjellige land (kontorer i 17). Totalt gjør dette oss til det 42. største internettselskapet i verden.

Hver måned har vi totalt mer enn 32 milliarder bannervisninger og registrerer 10 millioner leads (ikke inkludert salg). Vi ble etablert i Sverige i 1999, kom til Norge i 2000 og gikk på børs i 2005 (Stockholmsbørsen). Grunderen av TradeDoubler er i dag en av grunderne av Spotify. I Norge er vi akkurat nå 12 ansatte, men blir 13 i april.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Hvor mange i Norge (for å få en viss formening om hvor mange man "konkurrerer" mot)

Hvor man sitter har vel ikke så mye med hvilke markeder man konkurrerer på! Så om vi 10 eller 1000 affiliates i Norge sier jo egentlig ingenting om konkurrasen ;)

Jeg ser det slik at jeg har 130.000 kollegaer i TD-nettverket som driver med det samme som meg!

Det som kanskje er mer overraskende er at ikke TD serverer mer faglige seminarer og workshops (for affiliates) når de først har en slik masse i Europa!?!
 
Topp